Mario Kart DS

#22
Er det bare keg som får den stygge error 400: Bad Request meldinga? Vil se den jævla filmen nå, noen som har en annen link/vet hva jeg eventuelt gjør galt?
 
#23
Looking good kilik! :)
 
#24
Jeg har alltid sakt og har alltid men at Nintendo DS har jæskli bra grafikk. Og Mario KArt bare beviser det.

OOhh jeg er god TUllA
 
#26
#28
Ja Mario Kart slutter aldri å overraske =) hehe...blir nok bra med MK på en liten skjerm også. Online multiplayer hadde jo vært ekstremt bra da!

Det er vel ingen offisiell releasedato for spillet enda eller? Har bare sett 12 sept 2005 på ign, gamespot og cube-europe....noen som vet om det er offisielt og stemmer?
 
#29
12. september synes jeg hørtes litt sent ut. Synes jeg kan huske at det har blit sagt noe om våren 2005, men mulig jeg blander med et annet spill. Håper det kommer før sommeren. Jeg ser for meg at dette kan bli en skikkelig slager på standa. ^_^
 
#30
Opprinnelig skrevet av Metal barbellS@30.01.2005, 16.32
Ja Mario Kart slutter aldri å overraske =) hehe...blir nok bra med MK på en liten skjerm også. Online multiplayer hadde jo vært ekstremt bra da!

Det er vel ingen offisiell releasedato for spillet enda eller? Har bare sett 12 sept 2005 på ign, gamespot og cube-europe....noen som vet om det er offisielt og stemmer?
171150​

Det jeg har hørt er at de spillene som skulle komme i januar (Metroid Prime, Mario Kart m.fl.) ble utsatt til mai på grunn av at de måtte legge til online støtte...
 
#31
Ja, nettopp det jeg har hørt også, og Metroid ble jo flytta til mai. Det står det også på ign osv...
Men det jeg stussa litt over var bare at det sto 12 september, og det syns jeg ble i litt drøyeste laget.

IGN
Gamespot

Men wow...nå har tydeligvis Cube-Europe endra releasen av MK til mai...det har skjedd etter den siste posten min her.. Link
Men nå er det Animal Crossing som står den 12 sept...


Men uansett. Vet jo at jeg ikke skal følge disse datoene, ettersom det ikke er sagt noe offisielt (tror og regner jeg med). Ble bare litt skeptisk da alle de tre sidene hadde samme seine dato...
 
#32
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@28.01.2005, 12.47
Tror det kommer til å bli ett av årets beste racing-spill! I alle fall på håndholdt... Vanskelig å konkurere mot spill som Forza og GT4... Gleder meg skikkelig til det kommer, spesielt mp delen!!
170089​
AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAHAHAH!!!!! :ler: :))

Duh, jeg tror nok racing spillene til PSP gruser Go-kart morroa til DS.

Da snakker jeg selvfølgelig Grand Turismo 4 Mobile.
 
#34
Opprinnelig skrevet av roy_nor+31.01.2005, 11.42-->
<!--QuoteBegin-Grønn Zebra
@28.01.2005, 12.47
Tror det kommer til å bli ett av årets beste racing-spill! I alle fall på håndholdt... Vanskelig å konkurere mot spill som Forza og GT4... Gleder meg skikkelig til det kommer, spesielt mp delen!!
170089​
AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAHAHAH!!!!! :ler: :))

Duh, jeg tror nok racing spillene til PSP gruser Go-kart morroa til DS.

Da snakker jeg selvfølgelig Grand Turismo 4 Mobile.
171572​
[/b]
Tull, det eneste psp knuser er loadingtider og batteribruk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
Opprinnelig skrevet av roy_nor@31.01.2005, 12.42
AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAHAHAH!!!!! :ler: :))

Duh, jeg tror nok racing spillene til PSP gruser Go-kart morroa til DS.

Da snakker jeg selvfølgelig Grand Turismo 4 Mobile.
171572​
Stemmer. Et kjedelig bilspill er såklart myyye morsommere enn et griseartig partyspill. Finfin logikk! :D
 
#38
Jeg visste ikke det.
ser morro ut.

for å spille det online, kan man ha tråløst netverkskort i pc'en, eller
må man ha en sånn router-sak?
beklager offtopic, men nå får jeg meg ds veldig snart, og lurer fælt.
 

Kilik

Lokal moderator
#39
Du må ha et trådløst aksesspunkt/router som er koblet til modemet.