Mario Kart DS

Noen som vet om denne saken kommer til Europa? Virket som en herlig bundle.

Edit: Ser man det ja. Bare synd den ikke er rød. Lurer på om prisen blir hyggelig...
 
Finnes allerede en mariokart-bundle her, men den er ikke rød, men den vanlige grå. Noen som vil ta en kamp i kveld forresten? Vil ikke BARE spille med tilfeldige.
 
Klaymen: Vet du noen pris på den?
 
Var å kjøpte meg Mario Kart DS på EB-games nå netopp.
Utrolig moro spill =D
Håper noen mekker en custom driver til kort som støtter WifiMe, for å spille online på. Det skal gå =\
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så lenge du har et 802.11b-kompatibelt kort burde det ikke være noe mer vrient enn å kjøre Wireless Network Wizard i Windows XP, eller hur?
 
er det alt jeg må gjøre?
trodde jeg måtte leik bruke noen custom lagde drivere alà "multiboot" for å kjøre demoer/ homebrew, fordi det jeg har ikke er en Router men et kort i pci-slotten <_<
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
WFC går over 802.11b-standarden, ikke Nintendos egen standard slik det andre gjør. Tror du vi kunne spilt over trådløst nett uten videre ellers?
 
eh, jeg hadde bare fått den oppfatning at man trengte enten router eller dongle... alt annet måtte vært customized shizzle.
men hvis du sier det så
 
Jeg klarte ikke å koble meg til WFC med det trådløse nettverkskortet jeg har på pcen, selv om det støtter 802.11b. DSen fant nettverket, men når det skulle gjennomføres test for å sjekke om det var kompatibelt fikk jeg feilmelding. Jeg ende opp med nintendo wifi usb connector, og denne fungerer heldigvis uten problemer (noe den definitivt bør gjøre når den koster 450 kr).
 
Kjøttfanten:
samme skjedde med meg.
Men jeg ga ikke opp så lett.
fant andre drivere for samme chipset, og fant ut at GIGABYTE sine drivere har AP mode, altså access point!

der sparte jeg meg for de 450 kronene gitt.
Måtte bare slenge på ICS på kortet som går til modemet.
(internet connection sharing)
 
Det følger med en install cd, men så vidt jeg ser er det japanske tegn på min europeiske, så jeg tror ikke det blir noe problem med språk. Det står imidlertidig bak på pakka at "this product is only intended for use in the following countries: (lang liste med europeiske land, inkludert Norge). Om dette betyr at det ikke går an å bruke en japansk en i Norge har jeg ærlig talt ikke peiling på.

og Bob: utrolig godt å høre at jeg kunne spart meg pengene. takker.
 
Det eneste som er negativt med spillet er at det ikke er mulig å lagre flere save filer. det synes jeg de kunne tatt med.
 
Det er kanskje litt tidlig, men et stats topic hadde vært kjekt for å se hvem som har bragging rights her på forumet :) Vi må mekke det snart. Hvilke folk bruker dere på GP delen? Personlig har jeg brukt Wario kart 1 på 50 cK, Luigi kart 3 på 100 cK, og Yoshi kart 2 på 150 cK. Det har funket gull for meg for å få bra rankings. Online går det for det meste i Luigi kart 2/3 og yoshi kart 2. Dette naturlig nok pga akkselerasjonen og items som er det viktigste online. Var i en 1 on 1, og vi ble stående og vente på hverandre for å få best mulig item! Taktikk gjelder som verst når det er 2 spillere. Skriv inn erfaringer og forslag til et spillegal emblem! Hadde vært kult med en ramme eller.no som vi kan ha små bilder i.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Yoshi i Egg 1 er jo helt genialt. Bare synd han er så lett at han kan bli dytta ut av banen uten større problemer. Ellers er jo Luigi med Poltergust 4000 et veldig fint alternativ. Har fått tre stjerner på alle missions, så nå er det bare samme på alle GP og staff ghost igjen :(

Liten liste over high scores.
 
Grrr... 3 stjerner på alle? Sliter som faen med noen av de. Mangler 7 stk tror jeg. Har til og med 1 stjerne på 3 stk :p Hvis man får stjerne rank på gp får man se hvor bra du har gjort det ved navnet ditt når du spiller online! Bragging rights! En ting jeg lurer på er om dere benytter dere av snaking. Jeg var stor motstander av det i DD, men etter å ha blitt knust av en yoshi som brukte snaking konstant har jeg måttet starte med det selv. Det funker faktisk veldig bra online. Det er veldig mange som ikke bruker det så da har man vunnet før løpet har startet.