Mario Kart Wii - ute 11.april

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#41
SITAT(Klaymen @ 20.02.08, 20.10) 103643
Nåhh.... Kverulantjævel. Hvorfor har det seg da slik at utvikleren selv sa at GC-kontrollen er best til smash bros?[/b]
Jammen i faen da, hvordan går det an å finne på å bry seg om hva andre folk mener om hvilken stikke du skal bruke? :blunk:
 

Lodin

Der Waaaah
#43
Med Wiimoten må du bare riste litt for å stunte mens med pad må du trykke på D-paden, på den annen side er sikkert svinginga mer nøyaktig med stikke. Med andre ord vet vi ikke hva som er best.
 
#44
Fantastisk moro at det kommer så tidlig, hadde forventet det etter sommeren slik at Nintendo kunne bruke de ulike messene til å hype spillet skikkelig opp. Hva skal de nå vise fram på E3 mon tro...? Må jo ha noe som kan stjele overskriftene fra de to andre... må de ikke det da?

Spiller uansett ikke noen rolle, dette er det spillet jeg har ventet mest på siden jeg kjøpte Wii på release :D
 
#46
Så utrolig bra! Jeg er en av de som vil heller ha Mario kart enn Brawl, så bra at MK kommer først.

SITAT(KapteinOlimar @ 21.02.08, 10.25) 103722
Fantastisk moro at det kommer så tidlig, hadde forventet det etter sommeren slik at Nintendo kunne bruke de ulike messene til å hype spillet skikkelig opp. Hva skal de nå vise fram på E3 mon tro...? Må jo ha noe som kan stjele overskriftene fra de to andre... må de ikke det da?

Spiller uansett ikke noen rolle, dette er det spillet jeg har ventet mest på siden jeg kjøpte Wii på release :D
[/b]
De skal sikkert vise frem Animal Crossing Wii ^^
 

Lodin

Der Waaaah
#47
Kirby til Wii er fortsatt i produksjon så det popper nok opp. Et nytt 1080 snowboarding er vistnok og i produksjon til Wii fit brettet. Blir heller ikke kjempeoverasket om de også nevner noe om hva folka som sto for Twilight Princess driver med.
 

Lodin

Der Waaaah
#48
Tre nye ting om multiplayeren. Det kommer en egen Mario Kart kanal hvor man kan se venners tider og replayer oppdatert. Kanskje man får beskjed om at noen har slått tiden ens?
Man kan også laste ned spøkelsesdata i selve spillet så de av dere som er fans av time trials har noe å glede seg til.
Forøvrig kan man faktisk komunisere med hverandre. Mellom racene har folk med vennekoder muligheten til å sende skriftlige beskjeder til lobbyen. Litt kjedelig hvis man skal knote med samme dill som i browseren og ellers, men jeg vil tro man også her kan plugge i et keyboard via USB. Bedre enn ikkeno og jeg slipper å høre de pipete stemmene deres. :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
#51
Eurogamer utdyper litt hva "text chat" betyr: Det er nemlig ikke engang muligheten til å taste greier selv, men heller en rekke forhåndsbestemte fraser à la det derre dykkespillet.

Wow, just ... wow. Hvordan i helvete er dette forsvarlig i 2008, egentlig?
 

Kilik

Lokal moderator
#52
Forsvarlig er vel ordet. Nintendo er redd for pedoer som kommer å tar deg.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#57
Smooth. jeg gir egentlig faen i om den amerikanske versjonen kommer kort tid etter. det er ihvertfall et lite skritt nærmere tidligere utgivelser i europa.

FRANKRIKE! TYSKLAND! :argh
 
D

Doctor Downs

Gjest
#58
Veiene er visst så breie fordi det er 12 racers og ikke åtte i hvert løp. IGN hadde en videosamling i går hvor de viste gameplay fra de banene som var tatt fra DS-versjonen og sammenligna med originalene. Orker ikke grave opp.
 
#59
Bredden på banene er nå én ting, men Nintendo bør passe seg litt for å bli aldeles for begivenhetsløse. Mye flate strekninger der som tilsynelatende ikke gir deg særlig mange interessante valg, med mindre du har våpen liggende klare.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#60
Nja.. hvis det er 12 spillere blir det nok ganske bad. :)

gleder meg. time-attack kommer til å bli spennende.