Mario Kart Wii - ute 11.april

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#61
Jeg kikket innom IGN i dag og skummet litt over en artikkel om Mario Kart der. Så vidt jeg forstår er det ikke bare online på billøp, men også på Battle Mode, og det er den beste nyheten jeg har hørt i dag (til tross for at jeg mistenkte det da ;) ) For min del har alltid Battle Mode vært halve Mario Kart, så dette gleder jeg meg til. Når jeg en sjelden gang får samlet 4 karer til Mario Kart 64 er det ikke Versus som står høyest på lista for å si det sånn, det er Balloon Battle på Block Fort som gjelder. Morsommere multiplayer skal man leite lenge etter :)
 
D

Doctor Downs

Gjest
#62
Av en eller annen grunn har de visstnok sopper i battle mode nå, og litt for mange av dem. Håper det fikses. En video jeg så for litt sida tyda forresten på at man kunne ha lag i battle. Husker ikke om det gikk i Double Dash, men det er i det minste nytt siden 64.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#63
Nja, både lag og sopper ble introdusert i Mario Kart DS i hvert fall. Sopper er kjekt fordi da kan du stjele ballonger fra motstanderene :)
 
D

Doctor Downs

Gjest
#66
Hæ? Ingen 2 player GP? :eek: Det er jo nettopp det jeg har brukt sikkert 100 timer på med naboen på MK64 den siste tida! Faen!

Edit: Og ingen alle-mot-alle i Battle? Hva er dette for noe? :confused:
 
#68
Gleder meg til Mario Kart Wii ass. Online kommer til å bli dritgøy!
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#70
Gee, ingen alle mot alle i Battle. Da tenker jeg Mario Kart 64 sitter rimelig trygt på tronen sin også denne generasjonen. Skjønt, det kan jo alltids bli kult når en er 6 på hvert lag. Men om en spiller split-screen blir det vel bare 2 på hvert lag :/
 

Lodin

Der Waaaah
#71
8.8 i CVG. De klager over noe av det samme som Eurogamer, roser spillet for strålende nettspilling (milevis forran Mario Strikers og Brawl), men trekker for at lokal MP er litt gimpa. Forøvrig fant jeg dette:
The Grand Prix can be raced as a team, you and friends clubbing together to ensure you all place higher than rival members.
Det stikk motsatte av hva EG skreiv. :think:
 
#73
Jeg syns det er bra at snaking er borte! Drit kjedelig på DS versjonen når "alle" snaker. Bra Nintendo!

Den prewieven til Gametrailers var veldig bra egentlig! merka at jeg gleder meg mye til 11. april nå!
 
#74
Ser ut til at det heldigvis er mulig å spille GP online allikevel. Eurogamer har fikset på omtalen:

Eurogamer skrev:
(Correction: Since this review was published, Nintendo has informed Eurogamer that it is possible to play sequences of four races with friends both offline and online. Offline, you can choose to select a race each time, randomise, or play in order - effectively allowing you to play through a regular GP if you select the usual first track. Online, racing with Friends, each player can select a track from those available on their save file. This clearly contradicts our observations of the review code and we apologize for the error. After discussion we feel the score below still fits the game.)
 

Lodin

Der Waaaah
#75
Hadde du tenkt å spille med enten classic eller GC kontrollen? Det kan du godt, men forvent å feile hvis Captain Falcon dukker opp og vil se dine moves.
• Classic Controller: Mario Kart veterans can let their thumbs do the driving with the Classic Controller. However, players cannot perform certain moves with this control scheme.
• Nintendo GameCube™ Controller: Experienced Mario Kart fans may also enjoy this familiar scheme, although some maneuvers cannot be performed.
utdypes det ikke hva dette vil si, men siden det ikke blir nevnt i anmeldelsene vil jeg tro det ikke er kritisk. Skal uansett spille med ratt.
 

Lodin

Der Waaaah
#76
Det er i hus og så artig som bare det atte. Foreløpig har jeg bare spilt en cup i 50cc og to matcher online, men det lover veldig bra. Rattet føles veldig solid, men det er litt uvant å spille Mario Kart med det. Regner alikevel med at det går seg til etter en stund.
Online mot ukjente fungerte strålende. Man får opp en jordklode, seks andre spillere dukka opp og så ble jeg droppa inn i gamet. Tok bare noen sekunder. Riktignok måtte jeg sitte gjennom resten av løpet deres, men det gikk fort over. Forøvrig fikk jeg gris hvert løp, men så hadde jeg ikke spilt noen av banene før.
Nå skal jeg prøve sykkler. :laugh:
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#77
Og ingen problemer med Freeloaderen, som det gikk rykter om? Nothing is fucked here, Dude?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#78
Ingenting fucked med europeisk Mario Kart på europeisk Wii nei.

EDIT: misforsto, gitt.
 

Lodin

Der Waaaah
#79
Testa det nå og Brawl starta opp som vanlig. Nå hadde jeg allerede siste update så Mario Kart maste aldri om det.
Forøvrig deprimerende hvor mye bedre jeg gjør det med GC-kontrollen. :slash:

EDIT: Forøvrig kan man sende MK-inviter til folk på Wiiens venneliste så de får spillets vennekode tror jeg. Noen jeg skal sende til for å se åssen det funker?
 
#80
Joda, fått spillet jeg og, og bortfra masse knot i børjan om hvordan i helvete man drifta, er spillet strålende det. At man ikke kan spille 2-Player i GP er imidlertidig en skam, og jeg likte ikke rattet så særlig. Wii Remote + Nunchuck er det jeg har spilt med hittill, har testa alle, men landa på den.