Mario Kart Wii - Vennekoder og de vanlige greiene

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#21
Du kan føre meg opp på listen, Lodin :) Miien min heter praktisk nok Tutankoopa.

Er det forresten nødvendig med vennekoder nå som vi har det kjekke inviterings-systemet? Har sendt invitasjon til en god del her allerede i hvert fall, og det er bare å sende til meg. :) Skal dessuten være flink gutt og føre inn alle Wiikodene i det andre emnet, nå som de gjør litt mer enn å bare la oss sende kjedelige meldinger.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#24
Jeg godtok forresten Aetermus' invitasjon, men det virker som om han er "grå" i vennelisten min. Så jeg drar den konklusjonen at jeg manuelt må sende en invitasjon tilbake til ham, stemmer det? Gjorde det nå uansett, så får vi se om det hjelper.

Forøvrig er han den eneste i vennelisten min :( Ikke spar på invitasjonene nå, folkens. Vet jeg har sendt til en god del av dere.

EDIT: Her er min FC, forresten: 0259-0433-6009
 
#25
skal sjekke den da Lodin, selv om vi vel allerede er venner?
Slenger deg en invite når jeg kommer hjem ikveld koopa... mener å erindre at du er en av de som dukket opp av folk jeg kunne sende mk invites til gjennom mario kart channel

Edit: Riktig Mario Kart Kode: 0731 4892 7366
 

Lodin

Der Waaaah
#26
Jeg har deg allerede på lista mi så det er ikke noe stress. De folka som dukker opp med mii i vennelista til spillet er ferdigregistrerte.
 
#27
Nå har jeg sendt ut invites til alle på lista her, tror jeg. MonkEboy måtte jeg sendte til manuellt siden jeg ikke har sett noe kode på Wii'en, så da man han adde meg manuelt også.

Dersom dere ikke har fått invite, vær så snill å send meg en a! For jeg vil jo spille med dere! :D
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#28
Tror alt skal være bra mellom meg og tannlaus, Tutankoopa og Tales, men ser ikke noe til dere andre, enda ihvertfall!
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#29
Det er utrolig deilig at man kan spille sammen også i åpne rom, for da kan det gå mer på impuls, pluss at man har flere å spille mot :) Spilte mange runder mot to av mine fettere i går, og jeg så også at Tales slengte seg på noen runder. Det er synd å si det, men dette spillet knuser Smash Bros. på multiplayer-delen.

EDIT: Stemmer det Justincase, jeg har lagt til omtrent de samme som deg. Da jeg godtok invitasjonen din i går var du fortsatt grå dog, men det tar vel bare noen timer som vanlig.
 
#30
Jeg kommer til å spille en del fra kl 17:00.

Det er noen herfra jeg ikke har lagt til tidligere fordi jeg ikke hadde plass, men jeg har ett par plasser ledige nå, så rop høgt så skal jeg legge dere til.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#33
Shout out! Kan nok spille litt ikveld, får se hva som skjer med Let`s Watch greiene.
 

Lodin

Der Waaaah
#34
Ghaz var online istad, men jeg kunne ikke joine. :slash:
Kanskje spille litt mer seinere i kveld og hvis det ikke blir noe av filmen. Har forresten bytta navn til U=fatmouase bare fordi jeg kan.

EDIT: Ronin, jeg har ikke deg på Wiien min av en eller annen grunn! Jeg legger inn koden din nå også får du gjøre det samme.
Min: 2023-0979-1899-9468
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#35
La deg til nå, Lodin. Er ikke sikker på om jeg gjorde ting riktig, siden jeg aldri har tuklet med dette før.

Ah, skjønte ikke før nå at det er egne Mario-kart koder. Har ikke tuklet med dete før som sagt :)

her er min Mario Kart-kode: 0946 2441 2910
 
#36
Ghaz var online istad, men jeg kunne ikke joine. :slash:
Kanskje spille litt mer seinere i kveld og hvis det ikke blir noe av filmen. Har forresten bytta navn til U=fatmouase bare fordi jeg kan.

EDIT: Ronin, jeg har ikke deg på Wiien min av en eller annen grunn! Jeg legger inn koden din nå også får du gjøre det samme.
Min: 2023-0979-1899-9468
Da var det nok fullt.

Spilte noen baner med Ghaz nå nettopp. Ghaz, hev du virkelig en boks på meg mens jeg gjorde triks i luften? 0_o
 
#39
Spilte en del runder med Tutankoopa i dag. Først noen tilfeldige hvor jeg var en plass foran hver gang unntatt en gang hvor han kom før meg. Så moste jeg han i Grand Prix^^ Det var ganske artig å spille bare to stykker. Det ble mer om kjøre raskest enn å bombe hverandre med skjell og stjerner.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#40
Huff ja. Dagens leksjon: Ikke spill 1 vs. 1 mot Tales. Jeg visste jo egentlig hva jeg gikk til etter å ha prøvd på det Luigi Circuit-spøkelset ditt et par ganger :p

Forøvrig skjønner jeg at du synes Grand Prix'en var artig: Du lå jo et halvt løp foran omtrent hele tiden. Og siden jeg teknisk sett bare lå på andre var den fuckings Tordenskyen det beste jeg fikk: Og den fikk jeg ofte :( Vi får samle flere SG-ere i et lukket rom en gang, så skal jeg nok få revansj!

Speaking of Grand Prix: Jeg så at du hostet et Grand Prix Ghaz, men uansett hvor mange ganger jeg trykket "join" så kom jeg ikke inn. Bug, eller ville dere ikke ha meg med :( Kanskje dere må bruke litt mer tid i lobbyen.