Mario Kart Wii - Vennekoder og de vanlige greiene

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#41
Jeg og tannlaus har spilt litt et par dager nå! Merkelig vi ikke har vært på samtidig... Men det var masse moro, han og en kompis grusa meg og kompisen min i coin runner driten, som jeg fortsatt synes er ganske døll. Kjørte noen løp etterhvert og, som jeg synes er moro, og vil gjerne kjøre noen SG runder!
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#42
Vel, skal vi kanskje prøve oss på et eget SG-rom i kveld? For eksempel åtte-tiden? Førstemann på lager rom, og så chiller vi litt i lobbyen mellom hver kamp så evt. etternølere får bli med :)
 
#44
noe av det bedre spill jeg har prøvd, jeg fikk teste Mario kart 1 dag før Lodde fikk sitt, vi spilte 6 timer i strekk her, det er helt konge meget bra jobb fra nintedo, god spillopplevelse og pen flyt og den cute nintendo grafikken,

Jeg likte dette rattet veldig godt. Synes det sitter godt i hendene og at kjøringen ble mye mer morsom. Faktisk veldig fornøyd og imponert over hvor bra det virker. Var litt skeptisk til det i starten, men nå er jeg såpass fornøyd at jeg vil anbefale alle å skaffe seg både Wii Wheel og Mario Kart Wii
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#45
Rattet suger, bruk GC kontroll eller remote+nunchuck.

Basert på empiriske data.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#47
Jo forresten, får man mer poeng online om man bruker rattet? Ser noen har sånt ikon ved poengsummen med noe pluss og greier.
 

Lodin

Der Waaaah
#48
Får bare det teite lille rattsymbolet ved navnet sitt.
Og ja rattet er mer gøy, men altfor unøyaktig. Hvis alle brukte det hadde det vært ålreit.

Kommer på i kveld, men blir vel bare nok en gang møtt av fulle rom. :slash:
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#51
Hadde vært koz med en invite, Notex. Har addet deg på Wiien :)

Og takk for kampene i går. Var meg, Tales, Ghaz og mine to yngre fettere som spilte. Og jeg vil forresten understreke at jeg valgte feil motorsykkel i den runden Ghaz joinet oss, og det var derfor jeg spilte som en fyllik :p

Og la oss aldri, aldri velge Ballong Kamp igjen. Rene valiumet.
 
#52
Hepp! Har lagt til en del av dere fordi dere ligger i vennelista mi fra før! (Aeternus/Aleksander) For dere andre som ikke har MK-koden min og ikke har meg på vennelista på Wii'n, er koden min:

3222-5692-6259

Alle i denne tråden er hermed lagt til! La oss kjøre! :p
 
#54
Da var spille i hus å fy faen så kult det er, endelig kan jeg ha det litt koz med min wii.
Anyways min kode: 3308-4918-7921

legger alle til nå :)
 
#56
hvem vil spille idag?
 

MadCow

Lokal moderator
#57
Noen som har problemer med å spille online idag?
Jeg får bare : "Disconnected from network during data transmission Error Code 81010"
Min kode er forresten 5284-1721-6194
 

Lodin

Der Waaaah
#58
Kan være at det er mye folk på som sprenger serverne siden det ble sluppi i USA på tirsdag. Forøvrig har Nintendo starta den første turneringa nå. Skaff deg best tid på første brett, men se opp for visse endringer på bannen. :ermm:
 
#59
Endringer? oh oh... har ikke fått spilt på en god uke nå, men skal sats på litt kvalitetstid i helga..... Det er en ting jeg finner litt irriterende er klassene man får når man velger bane(50, 100, 150, mirror)online. Brått så får man en mirror bane og så går alt rett vest....

holder på å unlocke 150cc singleplayer også og må si det kan være umennskelig frustrerende til tider..... Leker meg gjennom de 2 første rundene får så å bli likvidert på siste runde, selfølgelig en sving før mål.... Eller vinne de 3 første løpene relativt greit får så å havne på siste plass i siste løp..... Har allerede måtte erstatte en classic controller grunnet *kremt* kasteskader.....
 

MadCow

Lokal moderator
#60
Ja, Mario Kart er vel ikke det mest rettferdige spillet som finnes....
Har prøvd meg på den konkurransen. Det som er litt irriterende er at man må ha flaks for å sette en god tid. Blir veldig avhengig av hva computeren finner på...