Mark IV style, motherfucker: Far Cry 3 Blood Dragon

Lodin

Der Waaaah
#2
Far Cry® 3 Blood Dragon is THE Kick-Ass Cyber Shooter taking place on a bizarre open-world island crawling with evil. Welcome to an 80’s VHS vision of the future. The year is 2007 and you are Sargent Rex Colt, a Mark IV Cyber Commando who’s fighting against a cyborg army gone rogue. Your mission: get the girl, kill the baddies, and save the world. Experience every cliché of a VHS era vision of a nuclear future, where cyborgs, blood dragons, mutants, and Michael Biehn (Terminator, Aliens, Navy Seals) collide. Playing Far Cry® 3 Blood Dragon doesn't require a copy of Far Cry® 3.

ORIGINAL RELEASE DATE: 5/1/2013
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#3
Er Mr. Biehn faktisk med eller skal de bare parodiere han med en generisk actionhelt-kar?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#4
Det ryktes at han vil være stemmen til hovedpersonen, Rex Colt.

Leser også at Blood Dragon vil være en standalone-greie, ikke DLC til FC3. HMM.
 

Lodin

Der Waaaah
#6

Blood Dragon ble lekka så jeg testa litt og det er ganske awesome. Det er da fortsatt FC3 på mange måter bare at alt er neon og skikkelig shitty 80-talls. Historien er en blanding av GI Joe og italiensk B-film fra Bruno Mattei. De har gjort gameplayet mye kjappere med mindre fokus på stealth og man har fire gunnere på seg. Det er en eneste stor vits og jeg vet ikke hvor lenge den holder, men det er vistnok ikke så veldig langt. Ihvertfall er det jævla gjennomført så hvis du liker orginalen og inspirasjonskildene er det must. Jeg skal ihvertfall coppe det første mai. Får også pluss for tidenes mest ræva tutorial (det er meninga) og kuttescener tatt rett fra et NES-spill fra Sunsoft. Jo også har det faktisk bloddrager og de er mye jævligere enn noe dyr fra FC3.


 

Lodin

Der Waaaah
#9
Far Cry 3: Blood Dragon is stupid. It has a terrible story, one-dimensional characters, and there’s no emotional value in playing it whatsoever. I can’t even criticise it for all those things, because that’s everything Ubisoft wants the game to be.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Hei jeg heter Lodin og jeg liker å poste deler av ingresser på forumet uten kontekst eller kildehenvisning fordi det er så mye vits i.
Far Cry 3: Blood Dragon is stupid. It has a terrible story, one-dimensional characters, and there’s no emotional value in playing it whatsoever. I can’t even criticise it for all those things, because that’s everything Ubisoft wants the game to be. They think they’ve found a loophole in any criticism by deliberately aiming low. Hah! The joke’s on them! Blood Dragon is pretty good.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Blood Dragon ble lekka så jeg testa litt og det er [...] shitty [...] Det er en eneste stor vits [...] Ihvertfall er det jævla [...] ræva [...] Jo også [...] det [...] er mye jævligere [...]
 

Lodin

Der Waaaah
#15
Næheiså, det var en del av et move for å trampoline videre. Her er det en knapp som får fyren til å stikke opp fingern og be dicksa sitte å spinne på den.
Selv Duck Nukkum hadde ikke det.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#16
Har tatt over fire garrisons, samlet 9 TV-er, 3 VHS-er, og drept 10 dyr, inkludert en bloddrage. Dette er et spill som eier. Jeg håper bare å få bedre våpen, men jeg klarer meg ganske greit med ekstra (eksplosiv) ammo på snyper, 80 ekstra ammo på shotgun takket være bandolier, og buen min. Noen irritasjonsmomenter er det, som altfor glatte fjellsider, at pistolen og fazertronen er ubrukelige, og at det ikke finnes silencer til Kobracon.

Fyren som designet "coveret" til Blood Dragon har visst uttalt at han tok inspirasjon fra coveret til 2011-filmen Manborg:



Og jeg vil nesten påstå at Oberst Sloan er basert på Vernon Wells fra Commando. Da kunne de liksågodt tatt den helt ut og gjort han mer lik Vernon Wells fra Power Rangers SPD:

 

Lodin

Der Waaaah
#17
Jepp, nå har jeg gjort som Thinaran og dilla litt skikkelig i dette. Det bør alle dere andre og gjøre. Det eiee~r.
Det suger litt at man ikke får lyddemper til snipern som nevnt, men den er rocket launcher etter hvert så det går greit. Maskinpistolen er helt ålreit når den får lasere. Dritt at man ikke kan modde bua lenger. Men men, hagla er uansett det bpste våpenet.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#18
Kjøpte det i går selv, og ja det eier. Har bare tatt den første garrisonen, men gleder meg til å spille mer. Utrolig bra gjennomførte greier. Musikken sitter som faen og gir seriøse Terminator-vibber, elsker det.
Enig i at hagla er fetest, DAT reload animation.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#19
DEN HELIKOPTER MUSIKKEN I STARTEN