Mars - tidenes spillmåned?

-Metal Gear Solid 3
-Resident Evil 4
-Timesplitters Future Perfect
-Gran Turismo 4
-Devil May Cry 3
-Splinter Cell 3 Chaos Theory (1. april da...)
-Nintendo DS (en helt ny konsoll for flate)
-Mario 64x4
176733​
Skal nok ha meg alle disse, men det blir vel ikke før DS-en koster maks 1000 kroner og spillene har kommet i hvert fall under 350 kroner. Ingen av dem er 500 kroners må-ha-spill for meg, og når jeg i tillegg har sikkert en titalls spill som jeg ikke har spilt igjennom, så venter jeg heller.

D

Deleted member 91

Gjest
Egle: Importer DS-spill. Omtrent alle DS-spill koster like under 350 hos DVDboxoffice.com. :)

Nå må dere ikke glemme Mario Party 6.

Det blir sehr gut ja, klaske den schinke Hilga.

Wow, mars blir visst intens. Jeg har lyst på: Devil May Cry 3, Metal Gear Solid 3, Conker Live and Reloaded (men har ikke Xbox :( ), Timesplitters Future Perfect og Nintendo DS pluss spill til den. Hadde det ikke vært for at jeg allerede har den amerikanske versjonen av Resident Evil 4, hadde også det sått på min ønskeliste for mars. Bare synd at jeg nesten er helt blakk, og jeg blir dermed nødt til å prioritere, så pengene mine i mars går nok til DS og ett spill til den.

Forza Motorsport.

D

Deleted member 91

Gjest
Nei takk.

Eivind: Er sekseren det som trenger mikrofon? :D
Yetipants: Pøh, du trenger ikke fullføre TimeSplitters 2. Storyen har så og si ingenting å si, alle kjøper TS-spillene for multiplayer-delen uansett. :p

Baronen;

Den har en "Mic-mode" hvor du har noen par spill som man kan bruke mic på, de ser faktisk ganske tagbare ut. jeg kan sende deg en snutt, søten :)

Jeg gleder meg egentlig mest til MP6, Conckers BFD (som kommer til å bli konge), også skal jeg vurdere om jeg plukker opp Forza, jeg trenger sårt flere spill til burken.

Opprinnelig skrevet av Baronen@13.02.2005, 17.24
Egle: Importer DS-spill. Omtrent alle DS-spill koster like under 350 hos DVDboxoffice.com. :)
177095​
Jo da, det er klart det billigste alternativet, men er det ikke slik at linking mellom et amerikansk og europeisk spill ikke vil fungere? Eller har dette blitt avkreftet nå?

D

Deleted member 91

Gjest
Problemet med de tidligere var at utstyret ikke var helt bestevenn. Nå som det er innebygd, så kanskje det fortsatt går? Jeg håper ihvertfall det, med tanke på hvor mange som har importert DS. Det er ihvertfall sikkert at JP og USA-DSer kan linkes?

Blah, i verste fall tvinger jeg bare min nåværende DS-løse venner til å importere også.

Opprinnelig skrevet av Baronen@13.02.2005, 23.35
Problemet med de tidligere var at utstyret ikke var helt bestevenn. Nå som det er innebygd, så kanskje det fortsatt går? Jeg håper ihvertfall det, med tanke på hvor mange som har importert DS. Det er ihvertfall sikkert at JP og USA-DSer kan linkes?

Blah, i verste fall tvinger jeg bare min nåværende DS-løse venner til å importere også.
177284​
Tvert imot skulle jeg tro at sjansen er mindre når vi prater om integrerte trådløse nettverkskort. Det er derfor jeg har ventet til nå med å skaffe meg en. Har heller ikke kommet noen supre spill tidligere uansett.

Opprinnelig skrevet av plan_9@12.02.2005, 21.49
Er det mulig? I fjor ventet vi nesten hele året på de to-tre siste månedene før jul på nesten alle spillene som var verdt å vente på. Grand Theft Auto SA, Metroid Prime, Halo 2, Half-Life 2 og Minish Cap, for å nevne et spill til hver konsoll. Det ser ut som dette fenomenet gjentar seg. Iløpet av måneneden Mars vil vi europeere nemlig motta:
-Metal Gear Solid 3
-Resident Evil 4
-Timesplitters Future Perfect
-Gran Turismo 4
-Devil May Cry 3
-Star Wars Republic Commando
-Conker Live And Reloaded
-Splinter Cell 3 Chaos Theory (1. april da...)
-The Matrix Online
-Nintendo DS (en helt ny konsoll for flate)
-Mario 64x4
-WarioWare Touched!
-Pokémon Dash

Jada, kunne nok funnet enda et par titler som var nevneverdige, men dere forstår poenget. Hva mener dere om denne måten å slippe alle stortitler samtidig på? Det kan jo umulig være økonomisk for spillselskapene. Hvilke spill kommer dere til å prioritere?
176733​
Du glømte Doom 3 til Xbox. ^_^

Men E skal ha:

1.Resident Evil 4 (GC)
2.Doom 3 (Xbox)
3.Splinter Cell 3 Chaos Theory (Xbox)
4.Gran Turismo 4 (PS2)
5.Star Wars Republic Commando (Xbox)

Håper jeg har penger til alt dette. :svette: :)

Uff... Kommer til å bli blakk jeg også.
Dette er det jeg kommer til å prøve å skaffe meg i mars:

-Metal Gear Solid 3
-Gran Turismo 4
-Devil May Cry 3
-Nintendo DS

Så så jeg et eller annet sted at Suikoden 4 skulle komme 25. februar, så da blir det jo det først. Godt jeg har bursdag 24. februar :)