Marskonkurransen - VINN SPILL!

Status
Stengt for ytterligere svar.

CyberK

Finner ikke på noe.
#22
Som Sancti sa, så er det ikke størrelsen som teller. Derfor melder jeg meg på i konkurransen med mitt bidrag: The Revenge of the Scarlet Drama-Llama!

Ved å bruke den type skillz man kun kan tilegne seg ved å spille dataspill slik som Assasin's Creed, Metal Gear Solid, og det derre hacking-minigamet i Enter The Matrix, har vår mann identifisert svake punkt i Norges utdanningsinfrastruktur, infiltrert dem ved gunstige tidspunkt og spredd det drama-lamatiske budskap! (Vi beklager den utrolig dårlige kvaliteten på bildene, men sånn blir det når man skal stealthe rundt med mobilkamera og tidspress.)

Man kan jo spørre seg hva som er det beste stedet å plassere en plakat på? Veggen? Gulvet? Taket? Men så slo det vår mann: Hva med å teipe den fast til et såkalt dokumentkamera, et stykke teknologi som gir forelesere muligheten til å vise bøker o.l. på storskjerm til studentene i NTNUs største og mest velutstyrte forelesningssaler?

Som tenkt, så gjort.



Dette er altså et dokumentkamera, et ypperlig sted å feste plakater på. (Merk det stilige navnet.)



Dette er NTNUs største auditorium i en fritime mellom forelesninger som typisk har et tresifret antall studenter.



Dette er en litt mer ordinær sal, men her blir i det minste budskapet hamret inn dobbelt så godt i den timen som snart vil starte.



Dette er NTNUs nest største sal, for tiden fylt opp med studenter som lærer seg grunnleggende programmering. Her måtte planen om å feste plakaten på dokumentkameraet droppes.



...Derfor ble den festet på den døren som vår mann erfaringsmessig vet at flest bruker for å komme ut siden den er nærmest friluft. (Ekstra shaky fordi faren for å bli fersket var såpass mye større!)

So there you go, jeg klarte å finne på noe vettugt innen tidsfristen.
 

Sancti

Terrorkatt
#23
Hei folkens! Jeg skulle sagt ifra tidligere, men vi kjører denne konkurransen ut mars også, siden vi har fått så få bidrag. Tenkte å vente med å annonsere det til vi hadde 100% oversikt over hva premiene blir, men det blir nok klart i løpet av uka. I mellomtiden; takk til Mjau og CyberK for inspirasjon, jeg håper flere vil slenge seg på nå som dere har god tid igjen.



CyberK: :D


Edit: Mjau og CyberK får håndlaget nøkkelring med valgfritt motiv fordi dere er flinke og viser initiativ. Jeg PM-er dere om det litt senere. :>
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#24

Maraj

Ålø- og energiminister
#25
Der ser du, Robobob! Kanon. Siden jeg fikk arbeidsdagen til å tenke på dette, tenkte jeg meg til at du hadde utsatt deg selv for stor fare i Tyholttårnet ellernoe:D

ED
IT
:

Få til noe, dere andre også da! Nå har dere jo masser av muligheter ettersom Robert og jeg ikke fikk esset i ermet det er å levere kort tid før fristen.
 

Sancti

Terrorkatt
#26
Premien blir: Et gammelt spill (Metal Slug Anthology til PS2), et nyere spill (????!) og en film om ei dame som har tenner i fitta (sett én gang av de vakreste menneskene på SG). Ingen grunn til å ikke delta nå.

Min stemme går til det neste (ordentlige) bidraget.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#27
Den filmen er genial, jeg bare sier det.
 

Sancti

Terrorkatt
#28
Flytta denne tråden så den blir enklere å finne, og premiene er klare:



Flere bidrag fra dere vil resultere i større anstrengelser for å skaffe premier fra vår side, så hvis dere vil ha den PS3-en til slutt (knis) må dere få ræva ut av stolen og bli med. En uke igjen til fristen, folkens!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#31
Ja jeg.

 
#32
Det der teller ikke, ta i det minste bilde av kuken din.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#33
Effortpoast.

 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#35
Ok da.



Tørke støv tørke støv lol
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#37
Been there, done that?
 

Jante

privileged CIS shitlord
#38
To playstationspill og en episk film jeg allerede har sett? Dessverre er jeg helt tom for effort.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#40
Jeg puler deg ikke, men jeg regner med at det regner (lol) litt på meg om du vinner, iom at du ikke har ps3:E
 
Status
Stengt for ytterligere svar.