Marvel vs Capcom 3 selges ny billig. PS3 vers.

#21
Og? Det endrer absolutt ingenting i forhold til det jeg spurte deg om.
jo det gjør det, Her har du siden jeg linket til http://steinwill.deviantart.com/ Ikke direkte til den tegningen.
er det Da MIN feil at en tullig legger opp en av mine tegniner opp her? spessielt når siden jeg linker til en hovedside med 278 tegninger på.
Jeg har lagt opp den linken for de som er interresert men ikke for at en hodeløs tullig skal spre de ut over en tv-spill forum slik at jeg ser ut som en tulling. Har jeg liksom ansvar for han?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#22
Butthurten når snart kritisk masse ser jeg. Nei, det endrer faktisk ingenting. Dette er det man kaller "skal du være med på leken får du tåle steken", det er ikke mer gjeldende enn på internett. Du har selv valgt å legge opp akkurat det bildet på en side som er tilgjengelig for alle og enhver, og du har selv valgt å linke til den siden og dermed knytte din spillegal-bruker opp mot deviantart-profilen og dermed innholdet der. Hvilket igjen bringer meg til poenget og spørsmålet om hvorfor du i det hele tatt linker til deviantart-profilen din, der den tegninga var på første side sist jeg sjekka, om du er så flau over det. Du ber jo om det selv.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#23
Men hvis du allerede har linket til siden din, så vil det vel virke som om du har null problemer med at det er fritt for alle å se på dem.

EDIT: Buggz slo meg ja.
 
#26
jaja samma det, det er vel å fint at folk liker det jeg tegner, men det er også noe som kalles høflighet selv over internett og at ting er ikke allemanns eie bare fordi det er på nettet.
Legger man opp en annen persons tegning så er det høflig å referere tilbake til hvor den kom ifra istedenfor å late som en selv har laget den. SOM en viss Erketor gjorde uten å korrigere seg etter på.

jaja.. jeg glemmer vist internett er bebodd av 10åringer hele gjengen så ikke mye å gjøre her
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#27
Vent, hva? Det var da ingen her som trodde noe annet enn at bildet var ditt verk.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#28
Nei, kak, rett skal være rett.

TIL ALLE SOM LESER TRÅDEN: Bildet erketor poasta er et bilde laget av brukeren Steinwill, tilgjengelig via hans Deviantart-profil.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#29
Legger man opp en annen persons tegning så er det høflig å referere tilbake til hvor den kom ifra istedenfor å late som en selv har laget den. SOM en viss Erketor gjorde uten å korrigere seg etter på.
ORIGINAL CHARACTER DO NOT STEAL

Protip: ingen prøvde å knabbe tegninga di av en hest i Borat-bikini.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#31
Jeg var seriøs. Erketor er jo så glad i å tegne. :)
 
#32
Roe seg ned, no Herr Vonbroten. Litt rart at du trur vi umiddelbart tenker at du er ein freak pga 1 stk furrytegning. Projection, much? Synes det er bra greier, eg. Fap fap.
 

Lodin

Der Waaaah
#33
Erketor er uansett mye flinkere til å tegne enn Steinwill, bare se her.

mod-edit: du vet hvordan NWS fungerer, Lodin. Link til slikt.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#38
Jeg sjekka det heldigvis hjemme.

Ikke at jeg har en jobb hvor folk sjekker hva jeg gjør på nettet, da.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#40
Vel, hadde jeg hatt muligheten hadde jeg fjernet den og, av alle de åpenbare grunnene.