Marvel vs Capcom 3 selges ny billig. PS3 vers.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#44
Der fikk du, erketor. Midt i fitta.

Steinwill: Du har gått bortifra ditt egentlige argument, som først var "ikke poast bildet mitt". Så forsøkte du deg med "ikke utgi deg for å være meg". Nå er det hele redusert til "nåh litikke du er teit ass jeg er lynende intellektuell". En liten hemmelighet er at vi på spillegal har en lei tendens til å plukke på folk som a) blir grinete for ingenting på internett og b) prøver seg på holier than thou uten å kunne pull it off. Så, mitt råd til deg er: Dersom du legger noe ut på internett, ikke unnskyld deg bort fra det, vær stolt av det! Javel, du er furry, men det er også revnende likegyldig, så du trenger ikke å gjøre et poeng ut av det, ei heller bry deg om at det blir gjort et poeng ut av. Vær den du er, usikkerhet bare viser at du ikke vet hvem du er og trenger å finne det ut, og her omkring er det tough love å få. Dessverre.
 
#45
Der fikk du, erketor. Midt i fitta.

Steinwill: Du har gått bortifra ditt egentlige argument, som først var "ikke poast bildet mitt". Så forsøkte du deg med "ikke utgi deg for å være meg". Nå er det hele redusert til "nåh litikke du er teit ass jeg er lynende intellektuell". En liten hemmelighet er at vi på spillegal har en lei tendens til å plukke på folk som a) blir grinete for ingenting på internett og b) prøver seg på holier than thou uten å kunne pull it off. Så, mitt råd til deg er: Dersom du legger noe ut på internett, ikke unnskyld deg bort fra det, vær stolt av det! Javel, du er furry, men det er også revnende likegyldig, så du trenger ikke å gjøre et poeng ut av det, ei heller bry deg om at det blir gjort et poeng ut av. Vær den du er, usikkerhet bare viser at du ikke vet hvem du er og trenger å finne det ut, og her omkring er det tough love å få. Dessverre.
unskyld meg om jeg brister boblen din men jeg er ingen furry, jeg tegner dyr gitt menneskelignende egenskaper nemlig ANTHRO fordi det er MER interresant enn å tegne mennsker , furry ikke det samme, det er folk som går i pelsdrakter og er sexuelt tiltrukket til dette for å si det kort.
når det gjelder argumentene jeg har lagt opp tidligere så er det ikke noe vits å argumentere der Erketor er et primeksempel som bare ignorer en hver argument og slenger ut bare tull. DERfor ser jeg ikke noen vits i prøve lengre.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#46
Ta og les gjennom det jeg skrev én gang til, og denne gangen lar du være å bli sint bare fordi du leser ordet 'furry' ;)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#48
DERfor ser jeg ikke noen vits i å prøve lengre. Litt sånn med ekstra trykk på "derfor".
 
#52
hmm dette minner meg om noe å ja meg94 hehe.