Medal of Honor: Pacific Assault Single-Player Demo

Nja, jeg syns at MOH:AA var underholdende på multiplayer da det kom. Jeg var med på 16 spiller matcher over LAN på studenterhjemmet der jeg bor. Men dette nye spillet virker bare som gammal oppgulp med utdaret grafikk. Jeg tror jeg får holde meg unna dette gitt.

Halky

Veteran bruker ;)
Yay, jeg laster ned demoen nå ;) Og jeg gleder meg til spillet kommer ut! Medal of Honor er en bra spill serie fra EA! Medal of Honor: Allied Assult var meget bra nå det kom, i sin sjanger type seff. Og Medal of Honor: Pacific Assault kommer til og bli bedre en Medal of Honor: AA.

Og grafikken i Medal of Honor: Pacific Assault er ikke utdatert!

Og det jeg liker med dette nye spillet, er at det ikke er medic pack's rundt om på brettene, i steden så har man med seg en medic fyr, som kan heale deg når det trengs osv..

Dette spillet komer til og bli bra! Og det blir også fett og få bruke en ekte Tommygun i spillet :p Og ikke den andre Thompson versjonen, som ble brukt i WWII.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, jeg har nå testet demoen noen ganger og jeg må si jeg liker det :) Gleder meg til hele spillet kommer ut.

Og Scarface: Hva er meningen med det innlegget der, som du lagde? Det har da ingen mening om noe som helst i dette topicet har det vel? Og jeg har sett flere sånne innlegg av deg, som bare består av de ordene der som ikke har noen som helst med hva topicer handler om. Spam kalles sånt vettu :p

Har nå fått testet demoen til spillet. Jeg likte det veldig godt. Det var veldig kult når du ble skutt eller truffet av en granat, og den effekten kom fram der alt ble svart hvitt og lyden forsvant.

Jeg har faktisk ventet på dette spillet. Det første jeg oppdagte var at spillet hadde en kjedelig AI..slike kamikaze anngrep. Spillet er urealistisk. Lyden var faktisk litt ekkel på en måte..

Positive ting: Grafikken er ikke dårlig, men heller 100% god. Fjesene på charakterne var jo godt detaljert. Jeg fant ikke noe i spillet jeg kan si "Wow" over.

Konklusjon: tror ikke jeg kommer til å kjøpe dette spillet.

Jeg har prøvd meg 2-3 ganger i demo'n. Så ta hensyn til det. Det jeg skrev handler om mitt første inntrykk.

Lodin

Der Waaaah
Fra EvilAvatar:
With the help of console-commands, 3 new weapons as well as 1 object can be used more in the demo. In order to activate the console, must click its with the right mouse key on your MoHPA-Verknüpung and following at it cliff: " + set ui_console 1" (without quotation mark).
With the following commands, the represented weapons can become then gespawnt into the hand of the player. You must enter the commands into the console, that is opened with that ^-key, if it you in the game finds.

Spawn weapons/JPN_Model96LMG.hag this command gives you an easy Japanese machine gun!

Spawn weapons/US_Colt45.hag with this command receives it an American revolver with strong setback and 6 shots.

Spawn weapons/country mine_allied. this command cultivated gives euche an amerikansiche country mine!

Spawn items/binoculars. cultivated procures with this command a binoculars it you!

Much fun with the new weapons!

Høres bra ut, har bare isdn, tar litt tid å laste ned demoen.
Så jeg lurte på om Medal of Honor Pacific Assaulthadde noen hjemme sider eller om noen har noen skjermbilder. Og helst en utgivelses dato. Det er lissom tre spill jeg venter på nå og det er Stalker, HL2
og Medal of Honor: Pacific Assault.

Opprinnelig skrevet av SNOFTE@07.09.2004, 17.54
Høres bra ut, har bare isdn, tar litt tid å laste ned demoen.
Så jeg lurte på om Medal of Honor Pacific Assaulthadde noen hjemme sider eller om noen har noen skjermbilder. Og helst en utgivelses dato. Det er lissom tre spill jeg venter på nå og det er Stalker, HL2
og Medal of Honor: Pacific Assault.
99515​
Hjemmeside til Medal Of Honor: Pacific Assault
Bilder til Medal Of Honor: Pacific Assault
Ifølge ToTheGame er utgivelsesdatoen 12. november i Europa, og 15. november i USA.

D

Doctor Downs

Gjest
Medal of Honor-serien blir bare dårligere og dårligere. Det første var sinnssykt, Underground, var også bra. Allied Assault holdt immidlertid standaren høy ihvertfall, mens Frontline dro den ned på gjennomsnitlig. Rising Sun er det kjipeste skytespillet på Xbox så jeg har ingen skyhøye forhåpninger til Pacific Assault heller.

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av SNOFTE@07.09.2004, 17.04
Kuult takk for linken.

Det var litt kult at det kommer i europa før det kommer i USA,det er vel fordi EA er i europa det vell.
99525​
EA er så amerikansk at det formelig dunster barbequesaus av dem. Hvorfor det blir gitt ut først i europa kan vi bare lure på ... kanskje det er utviklet av et understudio lokalisert i Den Gamle Verden?

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ikke umulig...

Medal of Honour var moro en gang i tiden, det, men det begynner å bli en stund siden nå. Er enig i at det har utviklet seg i gal retning, eller at spillkonseptet har blitt tynet ut i altfor mange utgaver, som det også heter.

Det var som pokker! Mitt mx420 geforce4 støtter ikke directx 8.1.( so MOH PA. krever.)

Da får jeg bare spare til nytt skjerkort dah. :(