Medal of honor Pacific Assault

#1
Hei lurte på om noen hvet når Medal of honor Pacific Assault kommer ut?
Noe fakta linker til sia eller noe?
 
#3
det ser fantastiskt fett ut. gleder meg innmari, selv om jeg nok ikke kjøper det med en gang. det er jo så mange stortittler som kommer ut nå for tia. HL2, Killzone, FIFA 2005, rome: total war, san andreas, WOW og Halo 2( må kansje kjøpe en Xbox først) og hvis det skjer Fable. det var nok litt off topic men det får gå. uansett ser spillets grafikk strålende ut, nesten like bra som på far cry og lyden er på de snuttene jeg har sett upåklagelig. det at det også er litt realisme inne i bildet gjør det hele til et mer intressant spil. det ligger ikke medpacks rundt om kring men du kan rope på enginners som kan heale deg. fy faen, det ser så fett ut.
 
#5
Enig, blindman! Gleder meg sykt jeg òg. Tror jeg må ha det på første dagen. Gidder å spille demoen på 700 MHz GeForce 4 Ti 4200 og 512 MB RAM! Det sier jo litt. :D

Btw, mohpa.ea.com
 
G

Guffufs

Gjest
#8
ganske enig, demoen var skuffende.
Må si jeg hadde litt forventninger til spillet, men etter å ha spilt demoen kom jeg på at det var EA.

Rising Sun var jo noe av den verste drittten jeg har spilt.
 
#9
Opprinnelig skrevet av Shadar@13.10.2004, 18.16
Jeg fatter ikke hvordan dere kan glede dere til det spillet ... og jeg fatter ikke hvordan dere kan få dere til å sammenligne det med FarCry. Utifra demoen å dømme er det et upolert, tregt og kjedelig skytespill med dumme japanere og stillehavsøyer.

Omtrent like spennende som gastroskopi.
116389​
Ossen vi kan glede oss til det spille kan jeg gjerne si deg!
I følge Ea skulle grafikken måle seg med doom 3! ikke at jeg tror på det. Men du kan jo selv tenke deg en fullpakket jungel med busker og vannefetkter i det høyeste og solskinn, ikke enda et kjedelig og grått krigspill men så og snike seg rundt i jungelen og knerte japser osv.. Nei det er ikke noe og glede seg til. JO det er det :tommelopp:
 

SHDR

Gullmedlem
#10
Jeg har spilt det, pus. Grafisk er det ikke noe som kan måle seg med forkastet materiale til pre-alphaen av Doom 3 i MoH: PA. Det kan ikke på noen måte måle seg med FarCry. Det kan ikke måle seg med ... vel, noe som helst. Call of Duty ser bedre ut, enkelt og greit.

Hva angår gameplayet, så er det kjedelig og intetsigende. Du er en supersoldat som tåler alt; fire-fem kolbeslag må til for å drepe deg, mens japanerne tåler ett kolbeslag før de "realistisk" flyr flere meter bakover av kraften til den STORE, TØFFE AMERIKANSKE soldaten din. HULK SINT!!

Var jeg deg ville jeg heller håpet at dette ble sluppet i Europa istedet. Nei, vent. Faen. Du er for voksen for det spillet, ja.
 
#11
Opprinnelig skrevet av Shadar@17.10.2004, 15.54
Jeg har spilt det, pus. Grafisk er det ikke noe som kan måle seg med forkastet materiale til pre-alphaen av Doom 3 i MoH: PA. Det kan ikke på noen måte måle seg med FarCry. Det kan ikke måle seg med ... vel, noe som helst. Call of Duty ser bedre ut, enkelt og greit.

Hva angår gameplayet, så er det kjedelig og intetsigende. Du er en supersoldat som tåler alt; fire-fem kolbeslag må til for å drepe deg, mens japanerne tåler ett kolbeslag før de "realistisk" flyr flere meter bakover av kraften til den STORE, TØFFE AMERIKANSKE soldaten din. HULK SINT!!

Var jeg deg ville jeg heller håpet at dette ble sluppet i Europa istedet. Nei, vent. Faen. Du er for voksen for det spillet, ja.
118295​
har prøvd det jeg oxo nå.. Men greit EA sier spillet kan måle seg med farcry.. hmmm, det hvet ikke hva de snakker om, da må de har prøvd farcry på den jævla dritt pc'n ass! med alt på low lixom..

Spillet kan bli bar syntes jeg men enig det kan ikke måle seg med doom 3, hl2 og farcry. laaaaaaaangt i fra.

forresten er ikke for gammel for sånne barne spill u nevnte, men jada
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#13
Medal of Honor: Pacific Assault kommer bare til PC? :confused:

Meen ... Medal of Honor-serien har nok utspilt sin rolle. Det har blitt laget for mange spill basert på den samme grafikkmotoren, og programmeringen har blitt stadig mer slurvete utført. De første Medal of Honor-spillene på PS hadde jeg mye moro med, husker jeg, og krigsspill fra Andre Verdenskrig er jo noe man må spille igjennom fra tid til annen, men nå er nok håpet ute for serien. :(

Et annet krigsspill, som er noe friskere vare enn Medal of Honor-spillene, er ShellShock 'Nam 67, som det kommer omtale av snart på forsiden vår. :)
 
#14
11.november. Da er spillet i butikken.

Du må være sterk og alltid gjøre som du vil og ikk la din dømmekraft påvirkes av andre. Medal og Honor er et bra spill, et bra spill, et bra spill, et bra spill :rulleøyne:


PS: bra underholdning i hvertfall, spillet går ikke akkurat dypt inn i sinnet ditt å trykker på små knapper........??????? :blunk:
 

Halky

Veteran bruker ;)
#15
Opprinnelig skrevet av Houseman@29.10.2004, 00.44
ShellShock 'Nam 67
Vel ShellShock 'Nam 67 er ikke akkurat ett helt glimmrende spill det heller, siden det har sine feil det også :p Men det da litt gøy, og det er en del man kan gjøre i det. Som blant annet knulling hehe. Og det er en del fete våpen med i spillet også!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#17
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone+03.11.2004, 22.28-->
<!--QuoteBegin-Houseman
@29.10.2004, 00.44
ShellShock 'Nam 67
Vel ShellShock 'Nam 67 er ikke akkurat ett helt glimmrende spill det heller, siden det har sine feil det også :p Men det da litt gøy, og det er en del man kan gjøre i det. Som blant annet knulling hehe. Og det er en del fete våpen med i spillet også!
129605​
[/b]
Nei, det er ikke feilfritt, men jeg hadd mer moro av det enn f.eks. MoH: Rising Sun. Moro å desarmere bomber og bruke stealth i et krigsspill.
 
#18
MoH: PA = Microsoft Bolt Action Rifle Simulator 2005 © ® TM
 
#20
Sitti å spilt spillet en stund nå og daaaam altså. Det ser jo helt sykt bra ut. Er som å spille i en god gammeldags krigs film.

Men det er som med alle disse Medal Of Honor spilla at det krever så inni hampen med maskinkraft. Rart det der...om du sammenligner med foreksempel Call Of Duty som ikke er tung kjørt i det hele tatt og ser helt kanon ut fordi.

Men anyways da så er spillet helt kanon på graffiken og musikken. Men for min del så blir det litt mye ww2 osv spill for tiden...