[MEGAGAME I OSLO] Elise i krise

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1
SG har jo - med betraktelig margin - vunnet de to forrige megagame-arrangementene vi har deltatt på, og nå kommer den tredje seieren ganske garantert i løpet av høsten: Megagame Oslo arrangerer Crisis in Elysium 20. oktober, og da er det intiger og konflikter i en menneskelig koloni på Mars som står i fokus. Trenger ikke å lese så mye for å vite at jeg vil være med, påmelding åpner i løpet av september så her gjelder det å kaste seg på. Bli med, dette blir garantert artig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Du fikk med deg det med at jeg ikke gadd å lese så nøye? :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Ellers da! Skulle føre opp megagame i kalenderen og joda så neida så det er akkurat den ene helga på fem år jeg har kjøpt konsertbilletter. Elise får klare seg uten meg. :v
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#5
Hvem er det som egentlig skal? Jeg og Dolosus er litt keene på Ares Security
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#6
Jeg skal dra, men har ikke lest meg opp på ting enda. Skal vi teame opp til avveksling?
 
#11
Jeg skal sjekke kalenderen i kveld. Blir med om jeg har mulighet og anbefaler nok en gang alle til å prøve ut et mega spill, det er helt fantastisk morsomt.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#13
Så hvis ingen andre kan så kunne vi potensielt vært ares security? Det det minste teamet med bare fire medlemmer. En leder og tre som kjemper i kamp. Mercenaries rett og slett
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#16
To av fraksjonene har seks spillere, her er det flere muligheter! To til har åtte!
 

demake

Seksuelt godteri
#17
Jeg har veldig lyst, men av åpenbare grunner så har jeg litt problemer med å være sosial for tiden, så da er kanskje ikke et megaspill noe for meg. Det er kjipt, for dette høres enda mer interessant ut enn WTS.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#18
Selv ikke med gratis overnatting i skjønne Skotselv?

Jeg ser den, Chris. Get well soon, bro.