Mens vi venter på WOW

Altså det ser jo ut som om World Of Warcraft kommer til å komme til vinteren eller til nesteår. Jeg ville nok tro at vi må vente til juletider eller over nyttår. Blizzard er ikke akkurat dem som er så raske av seg...men det er jo egentlig bare bra for da blir resultatet dereter også! :tommelopp:

Men over til det jeg lurte på da. Hva skal vi som digger MMORPG spill spille for noe mens vi venter? Jeg har spilt noen mnd på Horizons men kutta ut pga alle bugsa og ting som rett og slett ikke var ferdig.

Vel kom med innspill! :tommelopp:

Hva med å lese WarCraft comics, noveller, kjøpe alle spillene og runde dem på vanskeligste nivå, og masturbere til de nye screenshotsene?
Så får du ventetida til å gå raskt. ;)

Spill Final Fantasy Xi selvsagt.

Problemet er Trykk for spoiler
<div id="_open" style="display:none;">Du har ikke lyst til å spille WoW etter du har prøvd XI

Testa Horizons nå da...punga ut for 1 mnd etter å hatt en pause på noen mnd. Men det var ivertfall bortkasta penger. For noe møkk... Final Fantasy Xi....hmmm...får sjekke litt på nettet om det. :usikker:

Så på noen filmklipp av Final Fantasy Xi nå....og det ser bra ut. MEN......blir kvalm og litt svimmel av disse Nintendo lydene altså.. pling og pjong ovs..

Venter på WOW eller så kanskje jeg må teste Star Wars Galaxys eller Dark Age Of Chamalot...

Hvorfor dobbelt-poste? Slikt kan jo redigeres og legges inn i første post, arghh, ISTEDENFOR å lage en helt ny post av det, forrrrrrrr... ja - Hater slikt, deth! Husj! Vekk med seg.

P.S; Hva med Guild Wars?
http://www.guildwars.com - Også GRATIS! :D

Hehe, i ettertanke så kunne jeg ha gjort det ja. Men men... Guildwars testa jeg såvitt under E3 for everyone perioden. Var a kult det, men det overbeviste meg ikke helt. Vil ha et skikkelig hevy og dypt MMORPG spill.

Og da skulle jo Horizons egentlig være midt i blinken med mulighet til å lage alt som finnes i verdenen selv,bygge hus, osv osv... Men spillet er i min mening i Beta perioden enda.

Star Wars Galaxy skal jo være i samme gate som Horizons men da i Star Wars miljøet..og jeg vil nok heller ha middelalder saker...sverd å arghh troll osv!

Huff...

Du kan jo prøve deg på Sacred:

www.sacred-game.com

Et spill som kan sammenlignes med D2. Det som er litt dumt og som også ødelegger hele spillet er handlingen/historien. Den er for primitiv, lite spennende og kjedelig.
Men du kan jo kansje oppleve spillet annerledes.

Erik

Er det satt noen dato på WoW i USA?
Var innom DVDboxoffice.com, og der hadde de satt release til 14. juni. Noen som vet om det er offentliggjort, eller bare spekulasjoner?
I så fall er det jo bare til å importere :)

Er ganske sikker på at Blizzard vil gi ut WoW nesten samtidig overalt, så importering vil det nok ikke bli noe behov for.

Juni datoen er nok bogus. Hvis det skulle blitt gitt ut da, hadde det bare vært i beta i 3 måneder.

Opprinnelig skrevet av Gromle@18.05.2004, 17.22
Sjekk ut Dark and light, skal komme iløpet av sommeren ifølge det jeg leste siste om det. Og tror WoW skal slite hardt hvis det skal bli bedre enn dette!!
ser bra ut! er det satt noen releasedate enda?

Opprinnelig skrevet av thagen@20.05.2004, 15.01
Er ganske sikker på at Blizzard vil gi ut WoW nesten samtidig overalt, så importering vil det nok ikke bli noe behov for.
er snakk om at det vil bli mulig å laste det ned også, over denne blizzard bittorrent saken..., omtrent det samme som med anarchy online...

btw...hvorfor VENTE når man kan spille beta nå?

Har hørt at Lineage II er ganske fett, vurderer å spille det...
Det er et slik Orc, elf, darkelf, human, dwarf spill, kan vist breede drager og erobre slott osv...

Opprinnelig skrevet av Zico@26.05.2004, 20.27
sier han som sitter med 56 k modem :D
Sier han som fikk hdd crash etter å ha lasta ned både beta 1 og 2 :D .
Har faktisk skaffa meg betaen nå, har en offesiel konto som jeg ikke gidder å bruke...ennå, bytta den mot en battlefield vietnam key jeg aldri brukte.
Fant forresten et spill med gode kritikker som er i open beta, selv syntes jeg ikke det så helt overveldende ut, menmen, er vel kanskje fordi jeg ikke har prøvd det og er hardbarka warcraft fan(spillte warcraft2 på psx først, så fikk jeg pc og gikk til kamp i battle.net i wc2, nå er det wc3:tft for full guffe).
ops, nå holdt jeg på å glemme meg helt bort her....spillet ja....her er linken, lykke til.

V

Venom

Gjest
Jeg spiller WoW nå, dog på en hjemmesnekra server.
Jeg regner med at dette forumet er anti kopiering, så jeg skal ikke gi noen linker.
Litt kjedelig er det, siden vi kan bare gå.
Jeg støtter Blizzard og det håper jeg dere også gjør, ved å kjøpe WoW.

Opprinnelig skrevet av Venom@19.06.2004, 08.48
Jeg spiller WoW nå, dog på en hjemmesnekra server.
Jeg regner med at dette forumet er anti kopiering, så jeg skal ikke gi noen linker.
Litt kjedelig er det, siden vi kan bare gå.
Jeg støtter Blizzard og det håper jeg dere også gjør, ved å kjøpe WoW.
Tror ikke jeg ville ha risikert fengsel for å spille
et halvferdig spill :)