Mer kontrovers rundt PSP!

Det handler om aa gi en objektiv fremstilling av begge de to haandholdte konsollene, slik at vi kan faa en noyaktig oppfatning av hva vi kan forvente oss av dem.

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Shadar@14.06.2004, 12.56
Den første som våger å maile meg for å kalle meg Sony- eller Nintendofanboy, vil få med en bøling negre med blåselamper å gjøre.
:forelsket:

Opprinnelig skrevet av Shadar@14.06.2004, 12.56
Jeg har tenkt på det, og en slik artikkel blir å finne på forsiden dagen Spillegal.no lanseres.

Og den blir objektiv. Den første som våger å maile meg for å kalle meg Sony- eller Nintendofanboy, vil få med en bøling negre med blåselamper å gjøre.
Xbox fanboy! :p

Opprinnelig skrevet av Neptune+13.06.2004, 21.16-->
Opprinnelig skrevet av Kapitän Leutnant Thomsen@13.06.2004, 18.20
<!--QuoteBegin-Shadar
@12.06.2004, 23.44
Jeg tillater meg herved å kommentere at jeg gir en god, blank faen i hvorvidt dere liker nyhetene mine eller ikke. Jeg forbeholder meg retten til å ha en mening, og jeg forbeholder meg retten til å formidle den informasjon jeg anser som relevant på hva som tildels er min egen eiendom.

Unca Chicken: Interessant nok :) Anti-mainstream er jeg, men det er mest fordi jeg ser kvaliteten i et medium jeg er veldig, veldig glad i forringes til fordel for stadig større kommersialisering.

Du min gode frend, er et naut.
Og du bør passe munnen din om du har tenkt til å forbli her på forumet ":)" [/b]
Det der må man vel tåle?

Opprinnelig skrevet av GombaC+15.06.2004, 00.47-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@14.06.2004, 12.56
Jeg har tenkt på det, og en slik artikkel blir å finne på forsiden dagen Spillegal.no lanseres.

Og den blir objektiv. Den første som våger å maile meg for å kalle meg Sony- eller Nintendofanboy, vil få med en bøling negre med blåselamper å gjøre.
Xbox fanboy! :p [/b]
hehe, der lo jeg faktisk, good one (eller har jeg bare shitty humor? uansett)

Nyheter har skjeldent vært objektive, det er ytterst få skribenter som er 100% objektive selv om det er sånn det idielt sett skal være. Men de prøver å få historien sin og at den ikke blir påvirket av personens synspunkter blir for idiotisk å tro.

Greit nok at shadar drar fram det negative ved PSP siden det er mer interessant enn å høre for ente gang om den nydelige grafikken.

Shadar har vel egentlig bare en tvilsom holdning til PSP og prøver å fremme hvorfor han har den. Og sitte i ett hjørne og vite at Sony gir ut en håndholdt er ikke nok til å si at den kommer til å bli knas.

Hvis folk har noe i mot de negative sidene han peker ut så får de heller kontre dem med argumenter på hvordan shadar tar feil og peke ut hva som er fantastisk med PSP. Skjønner ikke hvorfor denne tråden ikke er en diskusjon om hvorfor Sony ikke har gitt ut den nødvendige informasjonen til software selskapene, topicen heter tross alt ikke "Shadar hater PSP, fortell han hvor dum han er"...