Mercenaries [PS2,Xbox]

Takk, blizzy. Nå vet jeg litt mer om det.

Mongis, hvordan er grafikken? Vil gjerne høre litt fra en som har spillet.

Opprinnelig skrevet av Revan@23.01.2005, 14.01
Mongis, hvordan er grafikken? Vil gjerne høre litt fra en som har spillet.
167228​
Grafikken er meget bra. Mange fine spesial effekter, og bloom lightning er alltid bra. Litt enkle teksturer her og der, men eksplosjonene og de andre effektene gjør opp for det. Litt pop-in og frameratetrøbbel når det er mye som skjer på skjermen samtidig, men det er heldigvis ikke for mye av det. Vil tro Xbox versjonen er best på grafikkfronten.

Opprinnelig skrevet av blizzy@23.01.2005, 14.29
Revan, du kan bruke øynene og se på bildet som Kilik postet?
167247​
Skjermbilder kan enten være for gode, eller for dårlige. Jeg stoler som oftest ikke på dem. Grafikken pleier å være mer smooth enn bildene kan vise.

Derfor velger jeg å høre på en som har spillet, og kan fortelle hvordan grafikken er gameplaymessig. Og en som har peiling. *smiske* :)

Opprinnelig skrevet av blizzy@23.01.2005, 17.51
Mongis: er det et stort spill? varer det lenge liksom? er det no multiplayer?
167348​
Spillet varer en god stund om du er av typen som liker å utforske og gjøre ALT som er mulig i et spill. Den gjennomsnittlige spilleren bruker ca 20 timer har jeg lest, men det kan du nesten doble om du velger å gjøre mange side-missions. Sistenevnte har ikke jeg gjort så mange av(synes de var litt kjedelige), så blir vel fort ferdig med spillet.
Spillet er desverre kun singleplayer. Ikke noe multiplayer eller online...

Kilik

Lokal moderator
Litt synd det ikke er multiplayer. Mercenaries co-op hadde vært en skikkelig utfordrer til Halo's co-op. For ikke å snakke om online hvis det hadde vært gjort på en skikkelig måte.

Etter denne positive overraskelsen, ser jeg mer fram til Pandemics neste spill,
Destroy All Humans!, som kommer ut nå til våren.
Også dette har GTA-inspirert gameplay. Her er du alien som har en oppgave: Utrydde menneskeheten! Alt i beste 50-talls stil og med en god dose humor.

Ser ut til at det er Pandemic Studios som tar GTA-gameplayet videre i år...

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det ser ut til at jeg må kjøpe Xbox-versjonen av dette spillet, men det blir ikke før jeg er ferdig med både Resident Evil 4 og Metal Gear Solid 3 - noe som igjen betyr at Nintendo DS blir ytterligere utsatt for min del. :(

Spillet har da vært i norske butikker siden mandag, da jeg plukket opp min kopi, ivertfal i Bergen...

epp

firm and correct
Dette blir vel neste spillet jeg kjøper (Mercenaries), hvis det ikke blir et DS spill.

Eh.. jeg glemte WoW.

Lodin

Der Waaaah
Har sitti og bladd i instruksjonsboka nå og blei imponert over at de greide å få Peter Stormare til å spille svensken. Kanskje han ikke slo så stort gjennom i Hollywood alikevel? :ehm...:
Også tøft at Phil LaMarr (Vamp i MGS2 og Samurai Jack) er med, men det er ikke fullt så unikt.

Begynte å spille Mercenaries igår og det skuffet ikke!! Er ferdig med kløver nå og kan si at spillet er bra.

Etter noen timer er det en 8/10 tenker jeg!! (med muligheter for pil opp)

Noen andre som synes det er bra, kjipt, strålende eller helt elendig!?!

Lodin

Der Waaaah
Syns spillet er ganske bra. Ikke på høyde meg GTA, men det er det jo ingenting som er.
For folk som liker friform spill så er dette et must.

Etter en laaang forsinkelse (fra min side) mange kinoer, og en helg full av alkohol og intriger kan jeg endelig dra ned til Spiderman og kjøpe med Mercenaries: Playground of destruction. :rulleøyne: