Metal Gear-Maraton

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan avsløre at jeg allerede har begynt å varme opp til å ta over roret når folk blir slitne, ved å spille sekvensen i MGS4 hvor Snake krabber gjennom gangen full av mikrobølger om og om igjen.

CyberK

Finner ikke på noe.
Nå fikk jeg lyst til å spille den igjen jeg også. Verdens hardeste mann osv.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hva slags vanskelighetsgrad er det snakk om? Skal dere kjøre gjennom originale MGS eller Twin Snakes?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det blir PSX-utgaven, men jeg kan ta med Twin Snakes og en GameCube hvis det er etterspørsel så får vi se hva det blir til.

Altså, jeg kommer innom, fult eller ikke.

Massedrap av måker i MGS2 er selvfølgelig obligatorisk. Prøve å få med meg noe av dette. MGS er jo topp saker fershure.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Teller Metal Gear 1 og 2 på den ene Subsistence-disken også som "minigames" eller?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ett minigame som skal spilles er iallfall det hvor vi teiper et bilde av sheriffen over huet til Major Raikov i MGS3.

MGS1 må spilles med begge slutter, både i originalversjon og remake.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Får vel ta en tur innom her.

Angående vanskelighetsgrad så blir jeg gradvis dårligere i spillene, så Extreme i 1, Hard i 2, Normal i 3 og Very Easy i 4 høres bra ut.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skjerpings, til og med jeg har runda MGS4 på Normal.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Erling fra Spillmatic ringte nettopp for litt info angående helgen, vi er så heldig å få han i studio og han skal droppe oss en line på sendinga som starter ca nå kan høres her. Så fort ting er oppe og gå på fredag blir det nok no twitrings og slikt!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jepp, NSB pulte Fetthesten litt, men han er øyeblikkelig på Oslo S hvor han hooker opp med Sjutten og kommer opp hit!