Metal Gear-Maraton

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ingen stream uten:

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Stemninga er bra, og vi kjører sofacam her!

Edit: En liten update også da, vi hørte nettopp Treefrog i MGS3-introen, brukte litt mer tid enn planlagt på MGS siden Sjutten sov / Fetthest og meg selv visstnok ikke var så pro-gamers som vi hadde håpet :)

Edit igjen: Sofacamen er oppe mens mobilen min lever, den er f.eks. til lading nå og frem til fem.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Streamen lever for det aller meste i beste velgående, og etter ønske smelte vi sammen en stemningsvideo. Selv om det i rommet er rimelig lyst og det fremstår slik på sofacam ble dette mørkt og jævlig men fortsatt, stemningsvideo nummer en:

[yt]zmGPCFI9zHs[/yt]

Skulle gjerne lagd en ny men stemningsvideo må filmes in the moment så sorry bros!

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Joda, vi sniker helt til vi blir oppdaget.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Ferdig med treern. Stættsa:

Difficulty: normal
Play time: 9:18:03
Save: 5
Continue: 19
Alert: 118
Kills: 366
Seriously injured: 84 times
Total damage: 24 life bars
Life medicine: 5
Plants & animals captured: 26
Meals eaten: 36
Special item: not used

Title: Shark

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg husker jeg også fikk Shark da jeg spilte det første gangen.

Første gangen.

Min vurdering av denne streamen:

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Gjorde nettopp ferdig Akt 2 av MGS4, Fetthesten og Sjutten skal sove mens Erling og jeg spilller resten av natten. I går natt var streamen fin mange gode timer på rad, satser på det samme i natt!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Søndag morgen, Fetthest har nettopp våknet, Erling nettopp reist, Lasse fra gamer.no sover på sofaen og Sjutten på et rom. Har spilt alene ganske lenge, og da må det jo en stemningsvideo til!

[yt]3MTHDMIgqXI[/yt]

Nærmer oss slutten av MGS4 nå, og ser ut som vi vil få tid til overs, så da blir det... Twin Snakes på GC? Dance Central feat. Yetipants? FF7 speedrun? Den som følger streamen får se!

Falskeditering: Fetthest har spilt inn stemningsvideo 2 og 3, blir lastet opp snart!

Hvorfor svarer dere ikke på chatten? jeg hadde forberedt noen sjofle kommentarer jeg gjerne skulle ha overbrakt.

Lodin

Der Waaaah
Det er sluu~tt! D;

Hoppa på streamen igjen sånn ca. et minutt før de kutta og spillen var langt fra ferdig. What gives?

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Var bare den lange cutscenen igjen, spillen var ferdig.