Metal Gear Solid 3: Snake Eater *SPOILERE*

da veit jeg det :)
hehe

ja...jeg ville bare lure på om dere mente det samme :p :p :p
hehe...hmm..
ryktene sier at man kan få tak i The boss sin drakt..den hvit / sølv farga greia...
er det sant?
mn det jeg veit (har klart det selv) er og få tak i kamoflasjen til The end :)
og når du ser at volgin denger tatyana, og han the end kommer dit i rullestol kan du ta og skippe cut scenen før han drar rassen sin inn i bygget, og dra fram sniperen og lage hull i hodet på lille The end ;)
da slipper du og møte han i skogen, da møter du mange andre soldater...

Opprinnelig skrevet av Fobo@06.03.2005, 22.26
ryktene sier at man kan få tak i The boss sin drakt..den hvit / sølv farga greia...
er det sant?
186058​
Du kan ikke få samme drakten som The Boss nei, men du kan få en som er ganske lik, bare at den er svart og et par andre ting. Du finner den i skapet hvor gjemte du Raikov, når du kommer tilbake til Groznij Grad for andre gang.

Også får du selvfølgelig en spesiell kamuflasje hvis du tar ned stamina'en hennes, som med alle de andre bossene. Men det er ikke drakten hennes.

ok...=)
har du rifla til han the end dA?
bare ta og deng han med mk22 ;)
da får du den :)

oj...kanke folk være lenge inne he rnår jeg skriveR?
liker og få svar jeg ;)
og når jeg er her inne skriver jeg mye *puh*
mn folk må jo svare :O
så...thagen..besvar mine spørsmål ;)

Du må roe ned trippelpostingen din litt. Kan ikke bruke forumet som en chatte kanal.

Hva er det egentlig du vil jeg skal svare på? Om jeg har fått Mosin Nagant av The End? Ja, det har jeg.

:)
ok jeg skal roe meg litt ned.....dette er jo ikke chatte kanal :(
hmm..mn..kanskje spillegal kunne skaffa seg en mIRC eller no? *kanskje vt server :p*

hmm..ok :)
mn natta da alle som er lei meg...må sove til skolen imorra..
kanke sove meg gjennom timene :(

kan jeg lagre under the end fighten og komme tilbake der hvor jeg var ?

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, har The Patriots noe med dette spillet og gjøre, eller er dem med i spillet? Siden han Major Zero sa jo att ett eller annet kode passord som var Who are The Patriots og The Lali...... (husker aldri den ordkoden :p) Så det The Patriots med i spillet? ;)

djeeses jeg brukte akkrat 1 time og 45 minutter på the end fighten

er det bar emeg?
eller er det nesten umulig og denge the boss på hard?
fy faen jeg har probs med og ta hu unlethal...

Lær deg å ta counter på CQC'en hennes så blir hun ganske lett. Bare trykk og hold sirkel akkurat når hun tar tak i deg, og Snake vil ta counter på henne. Hun vil bli stående hjelpeløs en stund, og du kan slenge henne i bakken å skyte henne et par ganger i hodet med MK22. Løp bak et tre og gjenta det samme til du tar all stamina'en hennes. Kan ta en stund før du lærer å time'e det skikkelig, men det blir etterhvert.

fy faen så fett dette spillet er, jeg har sneket meg opp fjelsiden og kommet til the fury, han var ganske lett og ta egentlig, gjemte meg bare i ett hjørne og kastet granater :)

yeah...jeg lærer mer og mer ;)
hva får man hvis man denger the fury and the pain un lethal ?

Etter 23 timer og 18 minuter var jeg også ferdig med dette spillet. Jeg må si at dette er kanskje en av de bedre spillene jeg har spillt. Jeg spillte på hard fordi jeg ikke vil bare løpe igjenom spillet og bli fortsett mulig ferdig, prøve å venne meg til CQC osv.. Jeg syns dette spillet spillet er hakket bedre enn Mgs 1 når jeg spillte det for første gang, likte karakterene og gameplayet i snake eater mye mer.

Jeg vet det ikke kan sammenlignes, men som sikkert alle vet er FFVII mitt favorit spill igjenom tidene, men Snake Eater ligger kanskje ett lite hakk under. Jeg vet det er to forskjelige sjangere, men hvilken sjanger spillet har, har for min del ingenting å si. Jeg er mer ute etter historien og karakterene, og Snake Eater forfyllte alle kravene mine. Dette er spill jeg aldri vil glemme og som jeg vil gjerne runde igjen. Skal prøve meg på Extreme så straks jeg er ferdig med å gjøre ferdig skole arbeidet mitt.

The Joy som ble nevnt ganske tidlig i spillet, er det The Boss?