Metal Gear Solid 3: Snake Eater *SPOILERE*

Så lenge du kommer til enden av elven (liket til The Sorrow), får du spirit camo når du får tilbake utstyret ditt. Ikke før det. Mulig det er det du gjør feil.. du må vente til du får tilbake utstyret.
 
når du saver etter torturen forteller P-M deg om en film om drakula og slår du av maskinen og loader på nytt spiller du ett marreritt basert på det hun fortalte deg
 
Opprinnelig skrevet av thagen@11.03.2005, 20.17
Så lenge du kommer til enden av elven (liket til The Sorrow), får du spirit camo når du får tilbake utstyret ditt. Ikke før det. Mulig det er det du gjør feil.. du må vente til du får tilbake utstyret.
188521​
jeg har gjort dette ;)
5ganger...
jeg kommer til liket til the sorrow...så dauer jeg..ikke sant?
så tar jeg revival pill, stikk bak den fossen, cutscene, så har jeg gearet mitt, min ingen spirit cammo :(
den er jo ikke der :(
og jeg burde jo fått den ihvertfall etter, nå har jeg akkurat denga volgin, mn ingen spirit cammo :(
 
tok du ut tracking devicen fra såret du fikk under torturen :)
 
Da får du ikke "austin powers skygge scenen"


EDIT: hvordan tar jeg "counter CQC mot the Boss"
 
Opprinnelig skrevet av thagen@08.03.2005, 00.51
Lær deg å ta counter på CQC'en hennes så blir hun ganske lett. Bare trykk og hold sirkel akkurat når hun tar tak i deg, og Snake vil ta counter på henne. Hun vil bli stående hjelpeløs en stund, og du kan slenge henne i bakken å skyte henne et par ganger i hodet med MK22. Løp bak et tre og gjenta det samme til du tar all stamina'en hennes. Kan ta en stund før du lærer å time'e det skikkelig, men det blir etterhvert.
186478​
Ikke så godt forklart, men det er ikke så mye annet å si. Bare prøv til du mestrer det. Du finner fort ut når du må trykke.
 
Opprinnelig skrevet av ak74u@12.03.2005, 14.03
tok du ut tracking devicen fra såret du fikk under torturen :)
188884​
yup..
jeg gjorde det...
det rare er at når jeg runna spellet nå fikk jeg den :confused:
den bare var der :confused:
 
Skummelt...
Bildet til Lodin er også skummelt. Jeg skvatt nesten da jeg så det. *hyl*

Jaja, nok off-topic nå. Driver og fanger sånne... Sjeldne dyr for å få infinity face-paint. Har ikke klart det enda. Et godt tips til dere andre som prøver å fange en av dem, bruk musefella, og drep alle de andre dyra som setter seg i musefella (f. eks mus).
Lettere å fange dem da, har jeg hørt.
 
Jeg har alltid brukt å fange de i Bolshaya Past South, siden det ikke er noen andre dyr der. Bare legg ned en musefelle, vent et par minutter og du har en Tsuchinoko.
 
Bare et spørsmål. Jeg har gjennomført spillet på hard engang nå og har tenkt til å gjennomføre det igjen. Men når jeg loader/om jeg loader, må jeg ha Hard som vanskelighetsgrad da? Vil jo helst ikke starte nytt spill og gjennomføre spillet på Normal ellernoe sånt og få alle kamuflasjedrakter osv på nytt.

Mangler liksom noen på den filen jeg spiller på nå, og på Hard så er det ikke så lett å komme igjennom spillet uten en Alert Mode og f.eks ta bosser som The End og The Fear med Tranq.gun (altså vinne med å få ned staminaen).
 
Hjjjjjelp!!!!

HAr kommet til der han mannen med strøm piner meg. Kom i fengsjel der han som driter hele tia og gir meg mat. Hvordan kommer jeg ut derifra. Har prøvd å ta den der "leke dau pilla," men da blir det game over.

Hvordan kommer jeg meg ut av fengsjelet??????????????+
 
Når du får beskjed om at det er "game over" er det vel bare å trykke L2 og ta en revival pill?
Selv kom jeg meg ut ved å ringe det nummeret The Sorrow viser i en av visningene før. Da åpner døren seg og det er bare å spasere ut.
 
Det er mange måter å gjøre det på. Du kan bruke Fake Death Pill og ta Revival Pill på continue skjermen når Johnny har åpnet døren. Eller du kan ringe 140.75 med radioen slik at den elektroniske låsen på fengselsdøren åpner seg. Du kan også spinne deg selv rundt i survival vieweren til du spyr, og vente til Johnny kommer inn for å tørke opp. ;)

Du kan jo også prøve å kaste ut maten han gir deg tre ganger, for å få en ekstra cutscene.
 
Er det "I have child in america" cut scenen