Metal Gear Solid 3: Snake Eater *SPOILERE*

Opprinnelig skrevet av thagen@13.03.2005, 15.15
Det er mange måter å gjøre det på. Du kan bruke Fake Death Pill og ta Revival Pill på continue skjermen når Johnny har åpnet døren. Eller du kan ringe 140.75 med radioen slik at den elektroniske låsen på fengselsdøren åpner seg. Du kan også spinne deg selv rundt i survival vieweren til du spyr, og vente til Johnny kommer inn for å tørke opp. ;)

Du kan jo også prøve å kaste ut maten han gir deg tre ganger, for å få en ekstra cutscene.
189354​
140.75? Mener du ikke 148.75? Hvis ikke, hvilken vansklighetsgrad er 140.75 på? Har bare spilt på normal så langt... Gjort ferdig introen på hard også, men jeg vil få tak i alle tinga på normal før jeg begynner på hard. Tror jeg snart må være ferdig nå :)
Sinnsykt kult spill forresten! Var litt redd for at det skulle skuffe meg. Men det gjorde det absolutt ikke. Ekstra kult at jeg fikk det 1. mars... Hadde venta meg en laaaaang uke fram til fredagen 4. mars.

Noen som vet om det er flere "spesial" våpen enn Patriot, EZ Gun, SAA og Mosin Nagant?

Edit: thagen, åssen vet du at Ocelot er sønnen til The Boss og The Sorrow?

Da kunne du vel delt det med oss da, Don?

140.75 er feil ja.. var ikke helt sikker når jeg postet det. Det er 144.75 som er riktig.

Jeg vet at Ocelot er sønnen til The Boss pga. en radio samtale du kan få med Eva i hulen etter kampen med Ocelot:

Snake: Eva, I wanted to ask you about Ocelot...

Eva: Yeah, I know. He's pretty infatuated with you, isn't he?

Snake: That's not what I meant. Aren't the Ocelots an elite unit?

Eva: Yeah.

Snake: So how'd he get to be their commander? He can't be any older than 18 or
19. I can't believe he's already a major...

Eva: I heard from the Colonel that he's been given... special treatment.

Snake: Special treatment?

Eva: Yeah. He's the son of some legendary hero or something.

Snake: No wonder he seems to have the right stuff... So who is this legendary
hero anyway?

Eva: Beats me.

Snake: ...

Eva: The Colonel never told me. All I heard was that his mother was supposedly
shot in the gut during battle and that he was born right there with bullets
whizzing past them.

Snake: A pregnant woman in the middle of a battle?

Eva: That's what I heard. They say that when they stitched her up, the scar
was shaped like a snake.

Snake: Well, that's battlefield medicine for you. What about his father, this
legendary hero?

Eva: He didn't tell me. I don't think Ocelot's ever met his parents.

Snake: Are they dead?

Eva: Maybe. I don't know. There were a lot of MIA's back then, during the last
days of the war. Ocelot probably would have ended up the same way. But he was
taken in and raised by GRU and Volgin.

Snake: Because he was special?

Eva: That's my guess.

Halky

Veteran bruker ;)
Vel jeg leste det bare i en anmeldelse av spillet på en eller annen side :p Men det erger meg at jeg leser så mye i dette emnet, siden det spoiler så mye av gamet, men likevel så klarer jeg ikke og la være og lese her :p

Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@13.03.2005, 18.12
Vel de fleste som har lest litt rundt på nettet finner ut det enkelt :p Det med Ocelot.
189444​
Joa, men jeg hater å leite rundt på nettet etter slikt. Vil egentlig finne slike ting selv. Men siden jeg alt var her så kunne jeg jo spørre...

liten poll ;)
hvem er penest av:

1: "EVA"
2: "The Boss"

edit: noen her som har klart og få infinity face paint?

Samme som bandana. Uendelig med ammo når du bruker den. Du får den ved å fange en Tsuchinoko og beholde den gjennom hele spillet.

Edit: Jeg sliter noe sinnsykt med å finne alle de Kerotan figurene. Noen som har gjort det? Er det en i hvert eneste "sted"?

Joda... men jeg vil prøve å finne de selv.... Hadde bare vært greit å vite om det er en i hvert område, så slipper jeg å lete i timesvis for ikkeno...

Anbefaler å gå for et "no alert"-spill istedet for å lete etter frosker. Du får akkurat det samme for å gjøre det, og det er mye lettere og mindre slit.