Metal Gear Solid Acid til PSP!

Saaatan for en grafikk... :sikle:

MGS i lomma hadde vært noe det.
Den er jo på størrelse med en liten trefjøl da. Må nesten ha egen bæreveske... gjerne smartest mht. den store, ubeskyttede skjermen ^_^

PSP, MGS Acid, THPS, Wipeout... nice sh!t

hum la merke til 10 tallene over hode på vakten snake skyter, kan dette være et RPG

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av Alucard@12.05.2004, 22.00
Jeg tror denne er genial til å ha på bussen.
Ville nok brukt den oftest til å se på film.

Og når det gjelder størrelsen.
DEN ER IKKE SÅ UTROLIG STOR  ...
Den er på størrelse med Nintendo DS..
eehmm...feil topic? :p

Det må jo være vanskelig å skyte fiender med så liten skjerm!!

Men må nok ha en PSP. Man kan jo se FFVII:AC på den (og andre filmer). Og jeg må nok ha metal gear også, hvis det er story i spillet. Vil ikke gå glipp av metal gear!!

Jeg mista desverre helt lysten på MG: Acid etter de filmene.
Nå skal det mye til for å overbevise meg at PSP blir et bra kjøp...

SHDR

Gullmedlem
Men må nok ha en PSP. Man kan jo se FFVII:AC på den (og andre filmer). Og jeg må nok ha metal gear også, hvis det er story i spillet. Vil ikke gå glipp av metal gear!!
Steinbra.

Siden MGS-spilla er mest populære i Vesten, synes jeg det er rart at Kojima satser på Card Game, som bare er populært i Japan...
Eller kanskje de satser på å hekte vesten på kort også? Husk; i spillsammenheng tenderer den lille gule mannen med skjeve tenner og døve briller til å ha rett. Nesten alle konvensjoner som tidligere er avfeid av vesten, kommer med til slutt. Bare et spørsmål om tid. Card-games er faktisk ganske så knallartig, og dersom det må et Metal Gear til for å frelse vesten, then so be it.

Faktisk er dette et av de få spillene på PSP jeg er spent på :)

Tror likevell det er en liten sjanse å ta. Men Kojima har jo sagt at Acid ikke kommer til å bli et reelt MG-spill, men mer et slags Snake Tales inspirert spill, med personer fra Mgs, Mgs2 og Mgs3.

Jeg har aldri blitt skuffet over ett metal gear spill før. Og jeg har stor tro på at det vil komme mange gode titler til PS portable. FFVII-IX skal jo mest sansynlig komme til PSP (ikke remake, men de samme som kom på PSX). Men ettersom at både PSP og DS begynner å få flere spill, tror jeg valget kan bli vanskelig for de som kun skal kjøpe en av dem :rulleøyne: .