Metal Gear Solid: The Twin Snakes

#1
Hei jeg trenger litt hjelp.... jeg har akkurat kommet inn der den presidenten er bundet også har jeg slått revolver ocelot også kom han der ninjaen men etter det har skjedd skal jeg finne frekvensen til meryl og den skal visst være på en pakke men jeg finner ikke pakken noen plass noen som kan hjelpe meg :huh:
 
#2
Du finner frekvensen på et bilde bakpå coveret til spillet. Det er mange som ikke skjønner den helt ;).
 
#5
Opprinnelig skrevet av FreeRide@02.04.2004, 08.24
Har lyst å prøve mgs serien. twin snakes, er det en remake av eneren på psx??
Ja, det er en remake av MGS på PSX, men du burde ha spillet uansett. Det er verdt det på grunn av grafikken og de kule ekstra gameplayekstraene som er lagt til. :)
 
#6
ahhh det med frekvensen bakpå boksen er sannsynligvis det/den beste puzzle i spill
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#7
Nehei, du. I Star Tropics til NES fulgte det med en blank lapp i boksen, og hvis du puttet den i vann kom det fram en hemmelig kode som du trengte for å komme videre i kapittel 6. :)
 
#8
Noen som kan fortelle meg hvilken vei man skal styre nikita missilen for å slå av panelet som gjør gulvet elektrisk?
 
#9
Når du går inn i det rommet så kommer det en cutscene som viser deg nøyaktig hvor du må styre den, så det burde ikke være så vanskelig. Det er egentlig bare en vei du kan styre den også, bare styr nedover gangen der, og ta til høyre et par ganger til du kommer til enden.
 
#10
@Dodraugen
Husk at misilen går fortere når du ikke svinger, så når du styrer den nedover gangen med kameraer som skyter etter den, så unngå å sving for mye.
 
#11
Skjønner ikke hvorfor noen gidder å hjelpe hverandre med MGS: TS ... Det spillet er jo så konge. Må jo finne ut tingene selv. Og hvertfall det med frekvensen til Meryl. Det er jo det råeste, hehe ...
 
#12
Hvordan skal jeg slå ninjaen? må jeg bare slå ham eller kan jeg bruke ett eller annet våpen?
 
#13
du skal bare slå han,
"hand to hand is the basis of all combat, only a fool trust his life to a weapon" sitat "Ninjaen"
 
#14
Opprinnelig skrevet av Thinaran@02.04.2004, 09.57
Nehei, du. I Star Tropics til NES fulgte det med en blank lapp i boksen, og hvis du puttet den i vann kom det fram en hemmelig kode som du trengte for å komme videre i kapittel 6. :)
kult :)
 
#15
Opprinnelig skrevet av Neptun@03.04.2004, 18.06
Skjønner ikke hvorfor noen gidder å hjelpe hverandre med MGS: TS ... Det spillet er jo så konge. Må jo finne ut tingene selv. Og hvertfall det med frekvensen til Meryl. Det er jo det råeste, hehe ...
Ja, enig. Bah, har ikke spillt spillet enda. Nå vet jeg den delen fra før, og kan ikke finne det ut selv. Lurer på om jeg ville ha klart det ...
 

Halky

Veteran bruker ;)
#16
Opprinnelig skrevet av pojo@03.04.2004, 18.33
du skal bare slå han,
"hand to hand is the basis of all combat, only a fool trust his life to a weapon" sitat "Ninjaen"
Hmm, har di byttet om hele den kampen mellom Snake og ninjaen da eller? Siden jeg mener og huske fra PSX versjonen at man skulle kaste sånne granater på han, og skyte på han osv.. :unsure:
 
#17
Du kunne ikke bruke våpen mot Ninja i originalen heller. Du kan prøve, men du treffer ikke.
 
#18
Opprinnelig skrevet av henry14@03.04.2004, 17.26
Hvordan skal jeg slå ninjaen? må jeg bare slå ham eller kan jeg bruke ett eller annet våpen?
Hvor dum går det ann å bli da? Hvis du er så sinnsykt MGS fan som du gi uttrykk for, i form av avatar og signatur, burde du fyke gjennom dette spillet lett som bare det. Du får jo Twin Snakes til å virke som et puzzel-game ... Hvis du absolutt er så dårlig, så får du kjøpe den en walkthrough eller noe.
 
#20
du e jo ikkje akkurat någen mgs fan kjøl? du har jo ikkje akkurat klart spørsmålet mitt då? :laugh: