Veeel siden tråden allerede er oppe igjen så kan bruke denne muligheten til å stille det eviget spørsmålet som har plagd mennesket siden tidenes morgen: hvor finner jeg det billigst?
Billigste prisen i Norge er visst 498 kroner. Men nå står verken Lefdal eller Elkjøp på lista, så det kan være de selger den billigere. Det vet jeg ikke (Elkjøp hadde ikke spillet på nettsiden).
Opprinnelig skrevet av Rocky@29.11.2004, 23.14 Veeel siden tråden allerede er oppe igjen så kan bruke denne muligheten til å stille det eviget spørsmålet som har plagd mennesket siden tidenes morgen: hvor finner jeg det billigst?
Må bare si at dette spillet var et av fjorårets beste spill, etter min mening.
SPOILER!
Er det flere alternative slutter?
Altså en slutt der kjerringa ikke dør, eller vil det ende slik uansett? :usikker: Hater triste slutter!
Ja, jeg er rar.
I Metal Gear Solid 1, så finnes det to slutter ja, en med Otacon og en med Meryl
Og du kan på en måte velge slutten, når du sitter i torturstolen, enten ved og holde ut torturen eller gi seg... Husker ikke helt hvem som var hvem igjen..
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@14.07.2005, 21.34 I Metal Gear Solid 1, så finnes det to slutter ja, en med Otacon og en med Meryl
Og du kan på en måte velge slutten, når du sitter i torturstolen, enten ved og holde ut torturen eller gi seg... Husker ikke helt hvem som var hvem igjen..