metal gear solid

Trenger litt hjelp i Twin snakes

noen som vet hvor jeg finner medisinen som kan kurere forkjølelsen til snake etter den scenen man blir blir torturert av revolver ocelot.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av FreeRide@24.05.2004, 01.04
Hva er forskjellen på mgs2 substance og sons of liberty??
:confused:
Substance er en slags forbedret versjon av Sons of liberty, med ekstra missions, snake tales, document of mgs. Er vel igrunn bare det.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Nei, vr-missions er simulerte situasjoner du kan komme opp i, men snake tales er litt mer historie, med mini oppdrag. Er litt usikker på snake tales, har spilt det lite...
Noen andre kan kanskje forklare det bedre ^_^

VR er oppdrag i en virtuell virkelighet. Der skal du drepe alle fiendene, komme i mål uten å bli sett m.m

Snake Tales er små historier som du skal spille igjennom. De har egentlig ikke noe med MG-universet å gjøre, annet enn at de alle finner sted på Tankeren og på Big Shell.

Kjøp for all del MGS2: Substance. Det er etter min mening det beste spillet du kan få tak i på PS2, og du får 10 ganger så mye gameplay som i den originale MGS2-versjonen :tommelopp:

D

Deleted member 91

Gjest
Burde jeg, som har MGS2, kjøpe MGS2: Substance?
Jeg har kommet i en "digge-Metal-Gear"-periode, og har litt cash å bruke. Gjør oppmerksom på at jeg ikke har GC, så MGS: TS er no-go.

Trenger jeg å svare? :ler:

Opprinnelig skrevet av Baronen@24.05.2004, 01.25
Burde jeg, som har MGS2, kjøpe MGS2: Substance?
Jeg har kommet i en "digge-Metal-Gear"-periode, og har litt cash å bruke. Gjør oppmerksom på at jeg ikke har GC, så MGS: TS er no-go.
Om du finner det til 300-400 NOK, så kan jeg anbefale det. Men ikke ellers. En jeg kjenner fant Substance til 299 NOK tror jeg (så det er vel mulig å finne det ganske billig). Og kjøp det til PS2. PS2-versjonen har skating og bedre framerate.

Men om du er i en "digger Metal Gear"-periode, så ville jeg nå anbefalt å bruke 800+550+300 NOK på GameCube + Twin Snakes + Minnekort. Men om du ikke har nok spenn - too bad. Da får du spare opp. :p

TBCgames.no selger PS2-versjonen av Substance for 349 kroner. Xbox-versjonen er 50 kroner billigere, men gå for all del for PS2-versjonen.

Norges beste spillbutikk :)

Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@24.05.2004, 02.42
Norges beste spillbutikk :)
Vel...

Når de først har varen på lager, så er de raske.

Utenom det kan man måtte ende med å vente i opp til 3-4 uker (ja, venter fortsatt på DDRMAX2: Dance Dance Revolution som jeg bestilte i slutten av påsken).