metal gear solid

D

Deleted member 91

Gjest
Hmm. Da er det avgjort. Jeg er ikke sikker på om jeg skal ha det ennå. :trollmann:

MGS:TTS CD2

Hvordan klarer man å komme seg ut av kontroll rommet (forran Metal gear) etter at man har puttet inn diskene i pc'ene og gassen kommer?? >_<

Drauden

SGs kollektive lillebror
Kan noen si meg en lett måte å ta Psycho mantis på Metal Gear Solid 1 PS1?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Koble kontrolleren i port nr. 2. Da kan han ikke avlese det du har tenkt å gjøre så lett(dette er fakta). Det hjelper også å skyte de to statuene som står i de to øverste hjørnene. Ellers må du bare bruke hand-to-hand combat(spark og slag) for å ta ham, og ha rikelig med tålmodighet(kampen tar Tid, med stor T).

Lykke til.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Takk, Sheffield og Mandark. Jeg skal prøve det etterpå.
Dette er et lite spørsmål bare som jeg lurer på..... når man blir ferdig med MGS1 så har jeg hørt at man får en spesial gave, og hva er den gaven for noe?

[spoiler|127810131517212223_open','Ikke trykk hvis du ikke vil ha store spoilere.

[spoiler|127810131517212223_closed');">Trykk for spoiler.
<div id="Ikke trykk hvis du ikke vil ha store spoilere.

[spoiler|127810131517212223_open" style="display:none;">Det kommer ann på om du velger å la Meryl dø ved i gi opp torturen, eller ikke gir opp torturen. Altså, hvis du gir opp, dauer Meryl, og du får Stealth. Hvis du ikke gir opp, dauer hu ikke, og du får bandana (uendelig med ammo)

Drauden

SGs kollektive lillebror
Varer stealth for alltid, eller må den lade opp og slikt?
På uendelig ammo, starter man med alle våpen da? (inludert:Lyddemper)
For å få en av disse tingene, må man vente helt til rulleteksten er slutt og starte en ny save og overwrite den gamle da?

Opprinnelig skrevet av Drauden Demon@28.05.2004, 13.28
Varer stealth for alltid, eller må den lade opp og slikt?
På uendelig ammo, starter man med alle våpen da? (inludert:Lyddemper)
For å få en av disse tingene, må man vente helt til rulleteksten er slutt og starte en ny save og overwrite den gamle da?
Stealthen varer hele tiden, men du må "equippe" den, hvis du skjønner. Nei, man starter ikke med alle våpen. Ja, du må vente til rulleteksten er over.

F

Fanta Boy

Gjest
Hei, har tenkt til og kjøpe Substance(PS2) siden, jeg digger mr.solid slange . Jeg har action replay max til ps2, så jeg tror jeg kommer til og runne det med koder, bare pågrunn av at jeg ikke er god i spilling(Jeg hadde problemer med Paul phenix i tekken4). Så har MGS:S(PS2) noen tid oppdrag eller noe sånt?? Hvordan ser man SS fra??

MGS2 er såre enkelt hvis du spiller på Very Easy, så vær så snill; la den Action Replay-en ligge.
Her er svarene på det jeg tror du prøvde å skrive i resten av innlegget:
Det er et par steder i MGS2 der du har tid på deg, men det er ikke så liten tid at det blir vanskelig. VR-oppdragene i Substance går også på tid, og der har du en litt større utfordring.
Du ser Snake/Raiden stort sett fra oven, men kameraet skifter til litt mer filmatiske vinkler innimellom. Har du spilt Twin Snakes, så er det akkurat det samme her.

F

Fanta Boy

Gjest
Men hvis du ikke greir "tid oppdragene", blir oppdraget failet og du på prøve på nyt, og nytt osv.???

Yup. Men tro meg, det er ikke vanskelig. Don't worry, be happy. Ikke er det mange av de, heller.

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av Mandark@28.05.2004, 13.24
Koble kontrolleren i port nr. 2. Da kan han ikke avlese det du har tenkt å gjøre så lett(dette er fakta). Det hjelper også å skyte de to statuene som står i de to øverste hjørnene. Ellers må du bare bruke hand-to-hand combat(spark og slag) for å ta ham, og ha rikelig med tålmodighet(kampen tar Tid, med stor T).

Lykke til.
Du kan også holde trekant inne for å se hvor mantis står i rommet, slik at du lett kan skyte'n i det han kommer fram/løpe bort å slå'n.
I tilfelle noen skulle være interessert.. :svette:

Drauden

SGs kollektive lillebror
Ey.... på grunn av Hyulvinji klarte jeg han, fordi jeg døde alltid samme sted, og det var der hvor han heiv de sorte ballene.

Men jeg får nok nøye meg med et Stealth suit jeg.... klarte akkurat ikke holde ut torturen!

F

Fanta Boy

Gjest
Tror jeg skal kjøpe meg MGS:S(PS2) fordi da er jeg sikra at jeg KAN komme igjennom det, og på SpaceWorld koster det 299,- Men jeg må vente litt siden jeg akkurat har kjøpt Super Mario Sunshine :)

Drauden

SGs kollektive lillebror
På MGS2:SOL, på Big Shell, Shell 1, og i Strut F/warehouse i et av de små rommene hvor du finner MineDetector er det også to andre Item du kan få tak i, men hvordan gjør du det? Jeg har prøvd å krabbe under de fleste kassene der, men jeg finner ingen sprekk som er lang nok til å føre meg til de to itemene.
Hjelp meg! :grine: