Metal Gear Triva

Drauden

SGs kollektive lillebror
Ja, det er nok Solidus Snake. Du kan stille neste spørsmål.... :tommelopp:

Sæggiøst? Når får man vite det, Lodin?

Lodin

Der Waaaah
Når man runner Ghost Babel bruker Roy Campbell ditt egentlig navn. Han kaller deg Jack. Utifra det regner jeg med at spillet bare er en simulator for vår langhårede homovenn.

Det er jo i så fall en genial grunn til å lage alle mulige slags Metal Gear-spinoffs; de kan jo bare si at det er en simulator for Raiden :D

this concept of Donkey Monkeys confuses me. Brig me the creators head, pronto

Nå ble det mye tull her. Haggar er vel ute etter en plass, ikke teorier om at Ghost Babel er en simulator for Raiden. =]

Ghost Babel utspiller seg i Galude fjellene i Sentral-Afrika, tidligere kjent som Outer Heaven, i følge Ghost Babel ihvertfall.

Er det greit om vi tillater quote quiz her også eller? Vanskelig å komme på gode spørsmål hele tiden, så da er det greit å ta en quote. Bare skriver inn en quote også sier dere hvem som sa det, og fra hvilket spill.

"We're going to play a game, Solid Snake."

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, det er vel Revolver Ocelot som sier det der i Metal Gear Solid 1, når de møtes for første gang eller noe.

Halky

Veteran bruker ;)
Ahh, stemer vel det :p Men ok, nytt Q: Hvor mange bomber skal desarmeres i MGS2:SOL? Og da mener jeg alle bombene.

Jeg tenker mest på dem som er på den Olje riggen, men hvis du/dere gidder og tar med dem fra tankeren også, så går det også greit.

Halky

Veteran bruker ;)
Dammmmit, jeg har fått et problem... jeg husker ikke hvor mange det er :( Og ikke finner jeg noe map over Big Shell heller.... dammmmit.... Så den som vet svaret kan bare komme med et nytt Q