Metal Gear Triva

D

Deleted member 91

Gjest
Så du stiller spørsmål uten å vite svaret? Proffen... <_<

Alle til nå har gjettet, skjønner du.

hehe, nei det er ikke lett....
Men jeg tror jeg har rett når det gjelder bomber på Big Shell, så jeg stiller ett nytt spm.

Hvorfor er Fortune så sint på Solid Snake?

D

Deleted member 91

Gjest
Men jeg tror jeg har rett! :p

Fordi hun tror Snake drepte faren hennes, som var på tankeren? Han var en soldat, syns jeg å huske...

D

Deleted member 91

Gjest
Tar den første jeg kommer på:
Nøyaktig hva står det bak på Metal Gear Solid-coveret? Det er bare én setning, nesten en tagline.

Infiltrate a terrorist stronghold to crack a nuclear conspiracy. Focus your mind, sharpen your senses, stay alive...Metal Gear Solid: Tactical Espionage Action

Østerrike.

NTSC-U/C versjonen har en setning bak på coveret også, som er annerledes enn den på PAL coveret. Hva står det?

Ble mange spørsmål om cover nå når vi begynte å finne dem frem. =]

You are Snake, a government agent on a mission to regain control of a secret nuclear weaponsbase from terroristhands...

Hvem har de "recessive" genene til Big Boss?

Vet ikke om det er riktig å kalle dem recessive...

Juksemaker! =]

Det er vel Solid som har de genene, men Liquid trodde først at det var han som hadde dem. Har vært mye debatt om det der mellom de som kan litt om gener. Recessive trenger visst ikke nødvendigvis å bety at det er dårligere gener, og det går visst ikke an å ha bare recessive gener. Men at Liquid hadde de beste genene er det ikke noen tvil om.

Lite oppfinsom som jeg er, så tar jeg en ny quote:

"Unfortunately, hell had no vacancies."

Det er nok Vamp

Q: I MGS1 er Meryl kledd i en fiendtlig uniform når du møter henne. Det er også ett annet Metal Gear spill hvor dette er tilfelle med en annen person. Hvilket spill er det og hva heter personen?

MG2:SS, Natasha Markova.

Hvorfor mener Snake at Meryl sannsynligvis ikke vil klare å holde seg forkledd som en vakt så altfor lenge?