Metal Gear Triva

#41
Opprinnelig skrevet av INVINCIBLE@01.04.2004, 22.53
Er det når du må gå helt tilbake til det første stedet for å hente sniper gunnern for skyte sniper dama eller hva hun heter.
hvis du titter to poster over din, ser du at det var akuratt det kyllingmannen sa, bare at han sa det litt mere detaljert...
 
#42
Er det så få som vet dette da? Bare avslører det jeg. Når du skal kjøle ned og varme opp PAL kortet, så er det en snarvei i Underground Base (hvor REX er), som gjør at du sparer veldig mye tid. Helt øverst der, hvis du går til høyre i rommet, så kan du slippe deg ned å ta tak i en liten plattform hvor det er et rør for flytende nitrogen og et for damp. Bare skyt det respektive røret og du kjøler ned eller varmer opp kortet på et blunk.

Hvis dere ikke vet helt hvor jeg mener, se etter en ensom plattform som dere kan slippe dere ned til. Den beste måten å gjøre det på er å trykke Y fort når du slipper taket slik at du enkelt tar tak i plattformen.

Noen andre kan ta et nytt spørsmål.
 
#44
Hva mener du?
 
#45
det skulle vært med en til i dead cell men han fikk de ikke tid til å ta med i spillet............hva skulle han hete?
 
#46
Ah, prøv å forklar litt bedre neste gang :p
Var det ikke China Man?
 
#47
hum var det ikke sånn at vamp egentlig skulle hete china-man
 
#49
Yeah, men da kan jeg følge opp det ak74u surra med:
Hvordan skulle Vamp egentlig være?
 
#51
Heilt korrekt, heidundrandes bra.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#55
Hehe ok ;) Nytt spørsmål: Hvor mange etasjer er det på Tankeren i MGS2?? (de man kan gå i selvfølgelig)
 

EagleJin

Bear Necessity
#56
5 etasjer med øverste dekk. Regner ikke med plattfomene på øverste dekk.
 

EagleJin

Bear Necessity
#58
heh..

Hva gjør at Fortune (MSG2) støter fra seg kuler (fra skytevåpen ;))?
 

EagleJin

Bear Necessity
#60
Jau. Skulle spurt etter navnet på tingesten også :huh:
Kom med neste. :)