Metal Gear Triva

#83
Christopher Fritz heter han som spiller Otacon på psone, men hva heter han på Twin snakes ? (samme mann, men annet navn)

hvis det blir litt vanskelig, så kan dere finne ut hvilke dag Tanker-episoden finner sted ? :king:
 
#84
Christopher Randolph, er det ikke det da?

Og Tanker episoden fant vel sted den 29. Mars, 2007 tror jeg. Er ikke helt sikker.

Hva heter han som spiller DARPA Chief (Octopus) i Twin Snakes? Samme mann som i originalen, men annet navn her også. Og hvilke roller spilte han i MGS og MGS2? Utenom DARPA Chief'en.

Kanskje litt vanskelig.


philantropist: Her er url til den foxhound avataren jeg ga deg på gamle forumet, i tilfelle du har mista den. http://home.tiscali.no/thagen0/foxhound.jpg
 
#85
Fyren heter Greg Eagles. Han spilte i tillegg Gray Fox i MGS-originalen, og i MGS2 spilte han Peter Stillman.

Hva står "Otacon" for?
 
#87
You are t3h str0ngest link.
 
#89
Du må ikke føle deg tvunget til å bruke den da. Ga deg bare linken i tilfelle du fortsatt ville bruke den, men ikke fant den igjen.

Sniper Wolf kaller Big Boss for Saladin. Har hørt før hvem han var, men jeg husker det ikke nå. Var en helt ihvertfall som reddet noen folk eller noe i den duren.

På hvilken måte skulle Liquid ta hevn over sin far?
 
#90
Jeg synes den er bra jeg...men har hatt litt opprenskning så den har nok havnet i papirkurven....

Saladin var en konge i Egypt, som slåss mot korsfarerne....

Han skulle fullføre og overgå Big Boss' drøm, nemlig Outer Heaven...
 
#95
Hvis du skyter Mario figuren som står i lab'en til Otacon så får du en liten del av livet ditt tilbake. "1 UP!"

Hvem er det bilde av på bladene du får i Twin Snakes?
 
#98
Her er neste:
Hva heter ministeren som avbryter codec samtalen mellom Snake og Campbell helt mot slutten av Twin Snakes?
 
#99
Det er secretary of defence, Jim Houseman.