Metal Gear Triva

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kjakan.

Alright... Så Solidus er King. Hvem er Queen og Knight?

Svaret er 37 år.

Forklaring: I briefingen i MGS sier Campbell at Liquid Snake var 19 år da han jobbet for SAS under Golfkrigen. Golfkrigen startet i 1990, men det var først i 1991 at de allierte gikk inn i Kuwait.
Da blir regnestykket slik:

1991-19=1972
Liquid- og Solid Snake var begge født samtidig, så dette er altså fødselsåret til Snake.

Hvis vi tar utgangspunkt i Big Shell-kapitelet, som er i 2009, fortsetter regnestykket:

2009-1972= 37

Hvem som helst kan ta et nytt spørsmål.

Han klikker fullstendig og sikter på han. En scene som er ekstremt idiotisk og som de burde ha beholdt som i orginalen.

Hvis du ikke vil backtracke veldig, hvordan kan du da gjøre om formen på PAL-kortet?

Enig i at den scenen er unødvendig ja.

Du kan gjøre om formen på PAL-kortet ved å slippe deg ned på en ensom plattform i undergrunnsbasen. Der er det to rør, et med flytende nitrogen (eller noe) og et med damp som du kan skyte, og vips så har kortet skiftet form.

So, General Ivan, I heard he took your hand as well as your dignity.

Hva ble denne setningen gjort om til i TTS?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Herrejesus. Hvem i helvete går rundt og vet sånt? Dette er faenmeg en verre mongistrivia enn FF-triviaene, er jo bare thagen og philantropist som konkurrerer om hvem som har størst tiss.
Gleder meg til dere fyrer opp MGS3 og innser at scriptet er enda mer sucky-sucky og inkompetent skrevet enn noensinne før (jeg har spilt demoen). Men, ja. Fortsett, om det gir dere tilfredsstillelse.

Pøh, alle vet hvem som har størst tiss av meg og thagen...

I TTS-versjonen sier han noe som: So, General Ivan, I heard you lost your arm and ran home.

Hva står MUF for?

Material Unaccounted For.

Venter på bekreftelse.
:kos:

Angående den scenen hvor Snake sikter på presidenten av Armstech syns jeg det bare er morsomt.