Metal Gear Triva

Det virker som om mange irriterer seg over filmsekvensene i TTS, jeg syns mange av dem er skikkelig rå. Det er bare et spill, det er ikke verdt å irritere seg over. Det er et par sekvenser hvor det bare blir teit, men det er tross alt ikke noe mer enn en remake, de kommer nok ikke til å lage lignende filmsekvenser i etterfølgerene.

Uansett:
Hva står PAL for?

Personal Area Network

Hvem smittet Darpa Chief, Armstech Presidenten og resten av gjengen på basen med FoxDie? [MGS/TTS]

Solid Snake.

Øh, når og hvordan fikk Solid Snake FoxDie-viruset i seg?

Ocelot slapp unna fordi han hadde vaksinen. De spekulerte i at Wolf ikke ble smittet pga pentazemin tablettene hun alltid tok, og Mantis pga masken. Raven ble vel ikke smittet heller, men det kan være fordi han ikke kom nære nok Snake før han ble drept.

Naomi satte FOXDIE som et "wild card" på Snake, så han kan dø når som helst, hvis han ikke har fått tak i vaksinen etter MGS. Det var bare utrolig flaks at Liquid døde når han gjorde, for det var også et "wild card".

Resten av folkene Snake kom i kontakt med var ikke inkludert i programmeringen.

Regner med at det er et godt nok svar, men jeg venter på bekreftelse.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tre hundre millioner milliarder trillioner fantasilliarder år gammel.
Dette fordi hun egentlig ble født av Gud lenge før universet oppsto, så ble hun frosset i en krystall og plassert i midten av universet. Jesus-Hitler Snake onanerte på en kavring som han kastet inn i sola, og en gnist fra sammenstøtet traff krystallen og vekket henne til live akkurat idet MGS1 begynte.

Liquid Snake. Forstod jeg spørsmålet riktig? :p

Ok, her er neste... eh... quest:

Fullfør setningen:
"Otacon name used with permission from .........."

(Helt sikkert ikke ordrett, men sånn omtrent.)