Metal Gear Triva

Halky

Veteran bruker ;)
#1
Ja siden Metal Gear Solid: The Twin Snakes er rett rundt hjørnet, så syns jeg det er på tide og sette opp denne Trivaen igjen :)

Noen regler trenger vi da også selvfølgelig, så her kommer noen:

1. Den som svarer rett, ska stille neste spørsmål.
2. Hvis ett spørsmål ikke blir besvart innen 5 dager, så kan hvem som helst stille et nytt spørsmål.

Og her kommer det aller første spørsmålet i volum 2: I hvilket år er handlingen i Shadow Moses lagt til?
 
#2
Jeg er ganske sikker på at det er 2005. Bekreftelse?
 
#7
Ålgreit, da stiller jeg følgende kreative spørsmål:

Når foregår MGS2?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#8
Opprinnelig skrevet av thagen@26.03.2004, 07.49
Det kan lønne seg å spørre om noe du selv vet svaret på. Kyllingmannen har rett, det er 2005.
Heh, jeg vet det og jeg viste det en gang. Men nå plutselig ble det borte for meg og jeg letet både på orginal coveret og på nettet uten og finne det ut :$
 
#12
Anchorage var dit han skulle for å bli med på Iditarod, han bodde en annen plass. Kan gi et hint da, det er veldig likt undertittelen til MGS remaken.
 
#14
Opprinnelig skrevet av thagen@27.03.2004, 04.27
Anchorage var dit han skulle for å bli med på Iditarod, han bodde en annen plass. Kan gi et hint da, det er veldig likt undertittelen til MGS remaken.
Twin Lakes!? Si at jeg har rett denne gangen da. :D
 
#19
Måtte tenke lenge på den der.. Ascending Colon? De rommene skal forresten symbolisere en hval som fordøyer deg, tatt fra Pinochio. Derfor den har rom navn som "stigende tykktarm" og "rektum".

Som minner meg om hvordan Snake smuglet med seg sigarettene sine. Noen andre som lurte på om han kanskje gikk litt for langt bare for å smugle med seg noen sigaretter?

Venter på bekreftelse, er ikke 100% sikker på at jeg har rett.