Hakke peiling på spørsmålet til BG, men thagen spurte "hvilke", ikke "hvilket", så da slenger jeg opp det andre kallenavnet for ordens skyld: White Devil.
Blind Guardians spørsmål står.
Ja, de lager ikke røyk eller ihvertfall lite, så passiv røyking er ikke et problem. Det kommer opp hvis du kontakter Otacon mens du røyker.
I MGS like før du kommer til korridoren hvor Gray Fox dreper alle soldatene, så blir det sagt noe. "Cambell" i MGS2 sier det en gang også, etter at viruset har begynt å virke inn. Hva er det de sier? Ikke siter, bare si hva det betyr.
Tog stasjoner har jeg hørt, men det er godt mulig at det er t-bane stasjoner også. Gir deg rett ihvertfall, siden det var såpass nære.
-Whoever wins, our battle does not end.
The looser will be freed from the battlefield, but the survivor
must remain there, and he must live his life as a warrior
until he dies!
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@17.04.2004, 11.41 De ville få han til å smitte DARPA Chief Donald Anderson og ArmsTech President Kenneth Baker med Foxdie-viruset.
Bare delvis riktig. De sendte inn Snake smittet med FoxDie for å ta livet av Foxhound medlemmene og ArmsTech presidenten. På denne måten ville de eliminere trusselen samt hente inn REX, spesifikasjonene til det nye atom våpenet, og alt ville bli løst på en rolig måte uten at noe ville lekket ut. DARPA Chief'en var ikke med i FoxDie's programmering. Ting endret seg derimot når de fant ut at Naomi hadde gjort endringer i viruset og de begynte å tvile på at det ville gjøre jobben. Det var forresten "The Patriots" som sto bak denne bestemmelsen, og Richard Ames var deres høyre hånd.
Han ville ta ut Patriotene en etter en, frigjøre landet fra dem, og måten de kontrollerte informasjon på. Og for å gjøre det så var det første steget å få tak i listen over navnene deres fra GW.
Hvor i verden fikk Ocelot operert inn armen til Liquid? Land og by.
Litt halvveis off topic, men jeg spør likevel. Det er ikke et spørsmål til triviaen, bare noe jeg lurer på.
Hvorfor i heite fikk Ocelot operert inn Liquids arm? Har vi i det hele tatt fått vite det, eller har jeg bare gått glipp av det hver gang?
Det er et stort mysterium. Liquid sier til og med at han valgte Ocelot som sin vert. Eneste måten det kan ha skjedd er hvis Liquid planla dette før han døde, men da må han ha visst at Ocelot var spion for Patriotene helt fra begynnelsen. Tror ikke det fins en skikkelig forklaring på dette. Det er egentlig helt absurd at Liquid lever gjennom armen sin.