Metal Gear Triva

Lodin

Der Waaaah
Bortsett fra at jeg nekter å tro at den bijonin-boy sopern fra E3 traileren faktisk er Ocelot så mener jeg å huske at Snake/Big Boss forteller ham at måten han bruker håndleddet på når han skyter passer bedre til en revolver. Personlig tror jeg det har mer med å gjøre at han innser at 36 kalibra pistoler er for kjerringer...
 

Lodin

Der Waaaah
Q: Blant alt MGS2-bonusmaterialet er det en del bøker og avisartikler. I en av disse forteller en noe sær reporter om hvordan han infiltrerer "Shadow Moses Island". Hva bruker han som forkledning for å komme nær øya?
 
Selvsagt er det Ocelot. =]

Tror det at han skiftet til revolvere også kan ha noe med at pistolen hans låste seg akkurat når han skulle til å skyte Big Boss, men nå har vi jo ikke spilt spillet så.

Vi må forresten være litt forsiktige med sånne spørsmål som det der, er ikke alle som leser og ser absolutt alt fra et spill før de spiller det. Noen, som meg liker å spare det til de faktisk spiller spillet. Nå har jeg sett den traileren da, men det blir det siste jeg ser fra MGS3.


Svar: En stor tunfisk som han har tatt ut innmaten av og lagt inn et eller annet som gjør at den flyter, husker ikke alle detaljene rundt det der.

Godtatt?
 
Det første han sier er "This is Snake. Colonel, can you hear me?"

Tar en annen vri jeg og. Fullfør denne setningen:

- Liquid: So the Snake's finally come out of his hole? Are you ready now....."
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Ifølge Revolver Ocelot/Shalashaska, så er det Solidus Snake/George Sears, da han har øyelappen sin på.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Da stiller jeg et nytt:

Hva er ninjaen i MGS1's virkelige navn?
 
Frank Jaeger AKA Gray Fox

Noen andre får stille ett nytt sprørsmål, hjernen min er tørrere enn urgammal rulletobakk...
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Det er Revolver Ocelot som ung.

Q: Hva står "HF" for, i sammenheng med itemet "HF-Blade" ?

Som hint, kan jeg avsløre at det er hentet fra MGS2: SOL. Resten får du finne ut selv.