Metal Gear Triva

Cambell er Meryl's far.

Når og hvordan fikk Snake den transmitter'en (finner ikke et norsk ord på det :flau:) på seg?

Den som faller ut når Volgin torturer han.
 
Han mente å kalle seg for Harry. For å si det kort, så var Tom navnet på en av de tre uheldige tunnelene som ble oppdaget av nazistene i en tysk fangeleir i filmen The Great Escape. Harry var den eneste tunnelen de ikke fant.

Hvorfor har Granin et dårlig forhold til Sokolov?
 
Fordi Volgin heller ville ha Sokolov's Shagohod, og Granin's arbeidere og "The Legacy" gikk over til Shagohod-prosjektet. Men Granin og Sokolov har konkurrert en del før dette også. Konkurransen mellom dem var en av grunnene til at Granin allierte seg med Volgin, hvis jeg husker riktig.

Du hadde vel rett, Trickster, men du skulle kanskje utdypet det litt mer.

Vi må bekrefte om folk har rett eller ikke heretter..


Snake forsikrer Zero om at han skal grave ned avføringen sin skikkelig, men Zero er uenig med dette. Hva mener Zero han bør gjøre?
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, siden det har gått en del dager nå uten at noen her har prøvd og svare riktig, så tror jeg at jeg ska kommet med ett nytt spørsmål, som kan være litt lettere ;)

Nytt SP: Hva blir Snake og Zero enige om og kalle det helikopteret Snake finner, for? Altså navnet/type helikopter.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av Neocon@22.03.2005, 15.37
Jeg vet ikke hvilket MG(S)-spill spørsmålet er fra, men er det Hind D?
194237​
Hehe, hvis du hadde sett på navnene til folkene jeg nevnte, så hadde du sett at det var fa MGS3:SE :)

Men Mr Vanguard hadde rett, så han får æren av og komme med neste quest.
 
Glemte helt at jeg hadde et spørsmål gående her..

Svaret er ihvertfall at Zero mener Snake bør ta med avføringen sin hjem, sånn som de gjorde i SAS når Zero var ung. ;)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Det er så ille at du må levere spillet der du kjøpte det som straff. Helt sant.

Nytt spørsmål:

Hvis man kikker i den medisinske historien til EVA får man vite noe moro. Hva er det?