Metal Gear

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm ok, da vet jeg det. Men hvor finner jeg lvl 7 kortet hen a? Eller får jeg det etter på?? Ska prøve det etter på, men først så må jeg få tak i ammo til den rocket kasteren...

Card 7 får du når du tar Arnoldene (robotene).

Til dere som vil ha MSX emulator til Xbox: Det fins to emulatore som jeg vet om ihvertfall, bluemsxbox og fmsxbox. Har bare testet bluemsxbox som er xbox versjonen av bluemsx, og den virker veldig bra. Har ikke testet fmsxbox, men jeg tror nok bluemsxbox er nyere og bedre uansett.

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av thagen@14.06.2004, 13.54
Det er de jeg mener ja. Du må ta dem begge med rakett kasteren.

Kompasset er i et tomt rom oppe i høyre hjørne i denne etasjen. Du må ringe Jennifer utenfor rommet slik som du gjorde når du fikk rakett kasteren, så vil hun ordne med kompass i det rommet. Kompasset er ikke der før du har ringt henne.
Hmm, jeg har nå klart og drept de to robotene :p Og da fått car 7, men hva er frekvensen til hu Jennifer igjen? Siden jeg har drivet og loket og ringt hu Diane som ikke svarer hehe... Jeg har prøvd på både 120:33 og 120:91, men jeg tror begge de to er til Diane, siden igen svarer på noen av dem.

Halky

Veteran bruker ;)
Yeah, jeg har nå fått det kompaset, men hvor ska jeg hen nå a? Tror jeg må kommet meg ut fra byg nr 2 og prøve og komme meg til byg nr 3, men åssen?

Du må prøve litt selv også da, det gjelder bare å finne den rette døren. Nå skal du inn i den eneste card 7 døren i første etasje. Du må gå via kloaken (eller hva jeg skal kalle det) og inn til venstre før det begynner å bli dypere.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, jeg har nå kommet til bygning 3 og har vært i kjelleren der... Men der kommer jeg ikke inn i noen av de dørene som er der osv.. Jeg har også sprengt den veggen og hentet den dykke greie eller den oksygen tanken som den heter da. Selveste Big Boss har klikket litt også har jeg merket over radioen hehe, siden han ber meg stenge av osv... Det minnet om Roy Cambell i MGS 2 på slutten der hehe. Men hu Jennifer dama, sa noe om bygning nummer 2. Så ska jeg tilbake ditt, til nr 2?

Halky

Veteran bruker ;)
Dammmit, nå sitter jeg helt fast og får ikke rundet spillet :( Siden jeg har kommet til et sted der jeg må løpe over et gulv belagt av strøm! Jeg har lite med liv, veldig lite faktisk og ingen flere rations igjen! Pokker også, siden jeg nå ikke får rundet det :( Dammmmit!

Fortvil ikke, alt du trenger å gjøre er å gå tilbake igjen å plukke opp noen rations. Du vet at hvis du går ut og inn av et rom eller en lastebil så vil det være en ny ration der ikke sant? Sånn kan du gjøre til du har 12 rations.

Halky

Veteran bruker ;)
Jeg vet det ja, men de lastebilene som er her, er det altid en del folk ved (Som begyner og skyte på deg, vær gang man går ut osv..) også, pluss at det ikke altid er noe der.... Men men jeg får vel bra prøve da :p

æda bæda jeg har runna det men jeg husker ikke hvordan jeg kom forbi det strømbelakte gulvet. Tror jeg måtte skru av strømmen eller få noen fiender til og gå der eller var det noen hemmelige ganger jeg måtte gå hmmm. Dumt at jeg ikke husker ellers skulle jeg hjelpet deg.

Nei, det er ingen måte å skru av det golvet. Du må bare ha så passa mye liv at du kommer deg over til døren. Husk på å ta en ration når du er over da. :kul:

Halky

Veteran bruker ;)
Okey, nå har vel nesten runnet det! Tror det bare er en kamp igjen, den som jeg holder på med nå, mot selveste Big Boss! Og åssen tar jeg han? Det går ikke med gunner'en, siden den blir for treg siden han er så rask osv... Jeg driver og prøver meg frem med den Nikita luncheren, men der bommer jeg så mye eheh :p Men åssen kan jeg ta han?

Mine detektoren er oppe på taket i bygning 1. Den er i rommet til venstre etter at du har gått over "broen" på taket, like før Hind D kampen.

Det kan hende du klarer deg uten den nå da. Bare finn en plass med rations, ta med deg 12 stykk og kom deg videre, du er bare et par rom fra slutten. Håper du skrev opp det Petrovich sa..

Runda faktisk spillet jeg også nå på Xbox'en min. Sikkert 5 eller 6 gangen jeg har runda MSX versjonen. Elsker det spillet. MG2:SS neste, og det må du spille også, Don, når du har runda MG1.

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, har nesten runnet det ja :p Trenger bare og klare og drepe Big Boss først :p Så har du noen gode råd på åssen jeg kan ta han? Jeg har prøvd med det meste, men det virker som han tåler uendelig med ammo og alt det der :(

Jeg klarte meg dessuten fint utne den mine detektoren, siden jeg gikk kjeller veien tilbake fra bygg 1 til bygg 2 hehe :p

Men nå må jeg bare vite åssen jeg tar Big Boss himself