Metal Gear

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sjansene er gode for at han mener rakettkasteren, ettersom han skrev "rakettkasteren". Din dott.

Halky

Veteran bruker ;)
Heh, ok... Men jeg må bare vite en ting først :p Åssen dukker man? Jeg får det ikke til og han Campbell sier ikke hvilken knapp det er heller :( Så jeg kommer liksom ikke så langt hehe.... Men spillet virker bra så langt da :) Og han bruker en fet radio hehe

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, jeg har nå kommet litt inn i spillet :p Jeg har vært nede på B2 og B1 uten og kunne få gjort så mye der nede enda :p Siden jeg bare har lvl 1 og 2 card's. Jeg har også tatt den første bossen, som er Black Coolor(eller noe sånt).

Men jeg kommer liksom ikke noe lengere en det, jeg har også vært oppe i 4, men der får jeg ikke gjort noe siden jeg ikke kommer inn der noe stend enda :( Men jeg har tatt eller hentett de tingene som er og hente tror jeg. Uten om det kartet som skulle være i 1, som jeg ikke finner. Har vært inne i alle rom der også, som jeg kan komme inn i.

Jeg kommer heller ikke inn i så mange rom i 3 etasje.

Så man kan vel si at jeg sitter litt fast her :p

Tips: Hør på hva folk sier i spillet.

Black Color (Kyle Schneider) sa at du skulle følge etter en Green Beret i første etasjen slik at du finner Marv. Du finner denne soldaten hvis du går inn døren øverst til venstre i første etasjen.

Halky

Veteran bruker ;)
Heh, du sa noe der ja :p Men nå har jeg altså snakket med Dr Petrovich, som var der i steden for Dr Marve. Siden Dr Marv er flyttet til et annet sted heh. Men så mangler jeg jo det pokker's kartet da som jeg ikke finner. Og jeg kommer heller ikke inn noen andre steder, siden jeg fortsatt bare har lvl 1 og 2 card's. Så har jeg liksom ikke peil på hva jeg ska gjøre, og jeg får heller ikke så mye hjelp av Roy Campbell og de andre i staben...

Hva slags kart er det du snakker om? Du skal over sumpen, gå ned og til høyre etter at du har snakka med Petrovich. Sumpen kan virke umulig å gå over i begynnelsen, men det er en måte å komme seg over på hvis du prøver deg frem. Bare gå og prøv, og du vil finne en vei over til slutt.

*Satser en tier på at Don ikke finner ut hvordan han kommer seg over sumpen, og må spørre her*

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, hu dama babler jo om et eller annet map, som er i controll rommet i 1 etasje... Så det er det jeg snakker om.... Men, men da får jeg vel bare finne veien tilbake ditt da og prøve og finne den sumpen..

Kommer tilbake med en raport om jeg finner veien eller noe i den duren :p

Helt greit det. Det er et kart i første etasjen ja, men det er ikke så veldig hjelpsomt. Det er ikke noe du kan ta med deg, du bare ser et lite blueprint av Zanzibar komplekset på noen skjermer.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, nå står jeg ganske så fast i den sumpen, har kommet ca midt den eller noe. Men ska jeg bort til den ungen?, som står ute på en liten del, siden det også er den dør der. Eller ska jeg bare kommeg meg bort til Dr Marv?

Du skal til den delen først også videre oppover. Du må gå litt tilbake igjen og litt opp slik at du kommer deg til den delen. Vanskelig å forklare men det er egentlig bare å prøve seg frem, som sagt. Det er en måte å komme seg videre i sumpen på uansett.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, nå står jeg bare ca noen meter eller cm unna den lille ungen på den halvøya med døren. Jeg står nede på venste side også mot veggen. Er det helt feil, siden vært steg jeg tar nærmere, går til helvete? Jeg syns det så veldig posetivt ut, siden jeg kunne gå en lang strekning uten og synke, men neida når jeg var/er like ved så kommer jeg ikke nærmere :( Er på vilspor eller riktig vei?

Og til deg Fanta Boy: Du skaffer deg i hvertfal ikke noe godt rykte på den måten der!

Som jeg sa, du må gå litt tilbake igjen å følge en annen rute. En plass på den lange strekningen før der du er nå, går det an å gå opp. Gå opp dit og følg den ruten istedet.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, nå har jeg både gått frem og tilbake mange ganger, men hele tiden den samme ruten.. siden jeg ikke finner noen annen... Og når jeg savet nå, før jeg avslutett det så står jeg ca midt i mellom det kryset osv.. Det nærmeste jeg har vært er den lille ungen, når jeg gikk der nede nærmest veggen... på den lange strekningen. Alt det andre jeg har prøvd gikk til helvete, siden han drukner så fort... Jeg kom også bort til der han Marv fyren er, men da klarte han ikke og gå opp :( Så han druknet... Men jeg får vel bare prøve mere i morra eller noe sånt...