Meteos

#1
Har jeg endelig fått det Meteos og etter en ukes spilling blir jo spillet bare bedre og bedre for hver time som går.

Spiller en del Time War foreløpig på 2 min. kunne tenke meg å høre ulike rekorder rundt omkring.

Sjøl har jeg fått 93170 på 2 min. time war og er ikke sikker på hvor bra dette er.

Kan ikke folk legge inn resultater da, så setter vi opp ei meteosliste.


Til de som ikke har anskaffet spillet enda må jeg si det anbefales på det sterkeste. Selv synes jeg det virket litt fjernt før jeg fikk testet det, og det føltes heller ikke som en score 10/10 da jeg spilte første gang, mer rundt en sjuer. Men etter en time eller så skjønte jeg hvorfor spillet har fått så gode kritiker.

Spillet, alt fra kontroll til musikk, er helt suverent.
 
#2
har ca. 117000 på timewar 2 min, og 210000 på 5 min. 12.11 på 100 meteos tingen tror jeg har 2.23 på på 1000 men er ikke sikker. Konklusjon: Jeg eier deg!

har faktisk spilt i 40 timer
 
#3
Opprinnelig skrevet av loppelittletom@04.09.2005, 17.56
har ca. 117000 på timewar 2 min, og 210000 på 5 min. 12.11 på 100 meteos tingen tror jeg har 2.23 på på 1000 men er ikke sikker. Konklusjon: Jeg eier deg!

har faktisk spilt i 40 timer
258285​

Ja det er jo helt sinnsykt. Bør kanskje trene mer da skjønnere jeg, hmm får ta meg tid til det mellom slagene på Advance Wars Dual Strike
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Siden jeg føler jeg må skryte litt, så necromancer jeg dette emnet med å skrive at jeg akkurat klarte 441.290 poeng på Deluge. Planeten min er Dawndus.
Kom igjen, folkens. Meteos er et spill som fortjener større oppmerksomhet.

PS: Jeg eier Shadar og Mjau i multiplayer.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#6
8.02s på 100-meteo war. Slå den.

Jeg har endelig unlocka Meteo, så da er det bare å samle dark/glow/time/soul på én gang for å fikse resten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Du "eide" meg aldri, Erlend. For meg ble det ble én uavgjort, ett tap mot deg og ett tap mot Mjau. Du er tomta, jeg besitter skjøtet. :D

Buggz: 8,75 på 100-meteo war tredje gang jeg prøvde.
Ellers: Ny highscore med Dawndus i Deluge - 967.260. Neste mål blir millionen. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Da må jeg nesten bare spørre om 7:95 er bedre enn 8:02, da. Siden det er den nye rekorden min, mener jeg. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Jeg er Norges største Tetris-fan og kan helhjertet si at dette er så moro som det høres ut som.