Metroid Prime 2 skjermiser!

#1
I det nyeste GameInformer er det bilder fra Metroid Prime 2. Spillet skal visst inneholde 4-player deatchmatch, flere gigantiske bosser pluss masse mer snaskens saker!

Link til bilder!!!
 
#7
Grafikken blir vel ikke kraftig forbedret, men det synes jeg heller ikke er nødvendig. Jeg må si at det virker litt teit med multiplayer hvis alle må være Samus. Håper man kan få muligheten til å styre en Space Pirate for eksempel og andre fiender.
 
#8
De bildene der ser veldig ekte ut. Og vet ikke om bildene sier så mye. Men jeg gleder meg sykt til dette spillet.. driter nesten i mplayer delen, spørs hva de klarer koke sammen. Men ser frem til nye omgjivelser.. masse nytt snaxx på huden, nye upgrades osv... dette kan ikke bli noe annet enn helt overlegent!
 
#9
Ah, dette ser fett ut. Må si jeg gleder meg til multiplayer-delen. Jeg lurer bare på hvordan de skal få mekka den. Vil man bruke "Lock on target" i multiplayer? Blir ikke det litt spesielt? Kan jo selvfølgelig bli veldig artig da. Ser uansett veldig fram til det.

Jeg må si at det virker litt teit med multiplayer hvis alle må være Samus. Håper man kan få muligheten til å styre en Space Pirate for eksempel og andre fiender.
Ikke mer teit enn med Halo - der er jo alle samme karakteren, bare med forskjellig farge (og personlig synes jeg ikke det er så teit, men det er jo mye artigere å kunne være flere folk). Spørsmålet er hvordan man skal kunne styre Space Pirate...? Det ville blitt så veldig forskjellig fra å være Samus (der man ser innenfor hjelmen hennes). Men Retro Std. finner vel på noe. De klarte jo å få Metroid fra 2D til 3D, så da får de sikkert til Metroid fra Single-Player til Single-Player og Multiplayer.

Håper bare Retro Std. ikke prøver å presse inn alt på én disk bare for å få det på én disk. De kan godt ha Single-Player på Disc 1 og Multiplayer på Disc 2 hvis plassen blir et problem. Men det fikser vel de greit.

Det eneste jeg er redd for, det er at Retro Std. går på samme smellen med Metroid Prime 2 som Factor 5 gikk på med Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike.
 
#10
Det gjør meg absolutt ingenting om multiplayer mode blir ræva. Men, som Psycho Mantis sier, håper de ikke presser alt inn på en disc, bare for å få alt på en disc. Men, uannsett, det er jo oppfølgeren til Metroid Prime, se lyst på det. :D
 

Novastrum

Feminist-elitist
#13
Åhhh!! Håper det blir Co-op modus!!
Da hadde jeg blitt overlykkerlig :king:

Bildene ser fine ut, men litt mer forandring hadde nok gjort seg godt. Uansett har jeg troen på dette spillet.
 
#14
Co-op modus hadde vært kult, men det ville jo blitt litt rart da. Det finnes jo bare en Samus Aran, ikke mange. :shifty:
 

Novastrum

Feminist-elitist
#15
Den andre spilleren kunne vært en klone av Samus, slik som i Metroid Fusion.
Eller så kunne de bare driti i den logiske bristen, slik de gjør i Halo :)
 
#16
For min del kunne de spart seg for multiplayern. Synes de heller burde konsentrere seg fullt ut om singel player siden det er faktisk det som ER Metroid. Det finnes tonnevis av middelmådige multiplayer spill der ute, synes ikke metroid burde bli en av dem. Liker heller ikke at den endelige karakteren hos anmelderne blir basert på multiplayer og singelplayer siden jeg bare er interessert i single player.
 
#17
Må si jeg gleder meg skikkelig til Metroid Prime 2. Nå er ikke jeg noen stor fan av FPS-spill men har faktisk veldig lyst til å spille akkurat MP2. Hadde jeg bare kommet meg til E3....

Når det gjelder grafikken så synes jeg at den virker litt lik forgjengeren men nå er det fortsatt såpass tidlig i prosessen og mye arbeid som gjenstår så vi får satse på at Retro gjenoppfinner hjulet slik at dette ikke bare blir som en ny årgang med FIFA med litt bedre grafikk.

Kanskje vi også får noen easter eggs i form av Super Metroid... med tanke på at NES-originalen var med i eneren så er ting mulig.

MoFo2
 
#20
Opprinnelig skrevet av CockMcBalls+27.04.2004, 00.20-->
<!--QuoteBegin-MoFo2
@27.04.2004, 01.17
Nå er ikke jeg noen stor fan av FPS-spill men har faktisk veldig lyst til å spille akkurat MP2. Hadde jeg bare kommet meg til E3....

Nå har du gjort det.. [/b]
:laugh:

Hehehe.. Tror alle er lei av å rette på folk som tror MP er FPS..
Men jeg kan jo ta initativet da:

METROID PRIME ER INGEN SHOOTER!!!

:thumbsup: