Metroid Prime 3

• Trådstarter Deleted member 1518
  • Startdato
D

Deleted member 1518

Gjest
Tja, fant ett bilde som sikkert er fake.
Men kunne like godt starte topicet.

Ser ganske ekte ut spør en meg.

Ser ut som et godt stykke fotosjåpp for min del, og emnet oppfordrer forøvrig ikke til mye diskusjon.
Kanskej du bør utdype litt mer, og bringe flere fakta på bordet før vi begynner å diskutere noe her?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Den var faktisk ganske bra bortsett fra den virkelig elendige halen av lys bak Samus.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den var der i de to forrige Prime-spillene også. Dessuten er den Tron-esque, så du har ikke lov til å disse den. Basta.
Uansett, ser fett ut. Lurer bare på når de skal gjøre 3D-spillene litt mer som Fusion, og når vi skal få møte Adam Malkovich for første gang.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Joda, den var der i MP1 og MP2 og jeg disser den ikke. Tvert imot er det en knall detalj. Jeg disser den som er lagt inn på bildet, for den så ræva ut.

Mer som Metroid Fusion, mener du da mer missionbasert? Det var jo akkurat det Fusion fikk kritikk for, siden Metroid-spillene alltid har vært om utforskning.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg tenkte mer på stemningen i Fusion, Prime-spillene har jo nesten den samme oppdragsstrukturen om man spiller med hintsystemet på.
Uansett, Fusion har en virkelig unik stemning hvor du faktisk føler deg jaget, og at du kjemper mot en virkelig stor overmakt (som blant annet delvis ødelegger stasjonen du er i osv.). Kanskje Prime 3 kan utnytte Revolutions ressurser og skape den samme stemningen i 3D?

Er ening med det der. Du ble liksom jaget rundt i hele stasjonen og det var alltid like spennende å finne nye upgrades som gjorde at du kunne komme videre andre steder. Det var det føsrte Metroid spillet jeg spilte og dette er etter min mening det beste Metroid spillet i serien.

Anngående bildet så ser det veldig spennende ut, men jeg tviler sterk på at revoution vil vise så bra grafikk. Uannsett. Håper de tar med den visor-greia. Den var med på å heve stemningen betraktelig. :D

Det første bildet er jo helt fantastisk da, men enkelt å se at/om det er fake.
Personlig mener jeg bildet lyser fake på grunn av de overdrevne effektene, vannstrålen fra Samus, refleksjonen i vannet og lyseffektene rundt planten.
Det ser rett og slett ut til å være lagd for å imponere.

Det imponerte ikke meg, overflatene ser jo ut som plast.

-La oss presse maskinen til det ytterste, men bare drite i å få til et skikkelig bra design.
-Genialt, sjef!

Nei, jeg tror det er falskt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Foregår det nye Prime-spillet i Vvardenfell? Jeg kan sverge på at det der er kvikksølv og ikke vann. :p

SHDR

Gullmedlem
Anngående bildet så ser det veldig spennende ut, men jeg tviler sterk på at revoution vil vise så bra grafikk. Uannsett. Håper de tar med den visor-greia. Den var med på å heve stemningen betraktelig. :D
[/b]
Hvordan vet du det? Jeg skulle elske å ha din krystallkule.

Ettersom Revo-en, gitt de specsene vi vet per nå, er mye lettere å skrive spill for enn det PS3 og x360 sannsynligvis er, så er det ikke umulig å oppnå rimelig fin grafikk fra og med de første spillene, siden folk er kjent med arkitekturen og utviklingsmiljøene. Personlig ville jeg blitt overrasket om ikke spillene endte opp med å se *bedre* ut enn det der. Ganske mye bedre.

Ellers: Modellene på de to bildene korresponderer. Kanskje det er et tegn på at det er ... enten ekte, eller laget av den samme juksemakeren? Se også på anti-aliasingen. Den er mistenkelig lik.