Metroid Prime Hunters

#1
Metroid Prime Hunters



Lanseringsdato
Nord-Amerika: 20. mars
Europa: 5. mai

Karakterene
Metroid: Hunter Profile

Noen som ser frem til Metroid Prime Hunters? Jeg vurderer i hvert fall sterkt å skaffe meg det, og da går jeg nok for en nord-amerikansk versjon. Men jeg venter litt før jeg bestiller. Vil se hva anmelderene mener først. Tanken er i hvert fall å få spilt det online også hvis jeg først skal ha det.
 
#3
Jeg har ikke holdt meg noe særlig oppdatert om spillet, men jeg har hørt at man kan kommunisere via mikrofonen. Stemmer dette? Hadde rocket stumpen min hvis det var tilfellet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Det stemmer.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#5
Du kan kommunisere med mikrofonen, men kun med folk som er på friends-lista di, og kun mellom kampene, ikke midt i.



(Jammen helvete satan da! Jeg blir utlogget hver gang jeg prøver å svare i et emne!)
 
#6
Og så kan man bare snakke en om gangen, har jeg hørt. :smarting:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#7
Hæ? Akkurat det har jeg ikke hørt noe om. Finner heller ikke et sted som avkrefter det. Kilde?


Paster liksågodt inn mitt forrige Hunters-innlegg i DS-emnet om spillet:

Jeremy Parish har fått spille Metroid Prime: Hunters, og har lagt opp en stor bloggpost om det.

Her er de mest interessante tingene:

The Wi-Fi Connection service has some impressive stat tracking (the typical wins and losses, but also things like headshots). Most importantly, it tracks how many wi-fi matches you weasel out of. You're not penalized if you're dropped by a bad connection, but if you cheap out and drop a losing match, everyone will know.[/b]
I've got to say that I'm really impressed with the quality of the WFC connection. Four player matches, even in a room full of wildly screaming wireless signals, demonstrate no lag, and there's no apparent slowdown in the engine. Hunters pushes the fastest, smoothest 3D graphics I've seen on the DS, and having three other jackasses shooting at me all at once doesn't seem to have any effect on the framerate.[/b]
The online mode differentiates between friends and rivals, and you can pick up new rivals by putting the game into "rival radar" mode -- Metroid's equivalent of Nintendogs' Bark Mode. [/b]
 
#8
What's even cooler is the Voice Over IP chat function, where players can chat over the internet with their in-game buddies. Holding the X button in the Lobby will turn on the Nintendo DS microphone and send your voice real-time to the other players in your game. It almost turns your system into a Walkie-Talkie of sorts, since only one person in your game can be talking at one time. The voice compression is pretty impressive, as is the lack of delay between the networked systems.[/b]

ign.com
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Man kan bare snakke én om gangen? Herlig. :forelsket:
 
#10
Å legge sammen disse ordene gjør at jeg får lyst til å punge ut penger med glede:

- DS
- FPS
- Online
- Ost
 
#11
Gah, nå klarer jeg ikke holde meg unna DS lenger. Ser ut til at jeg må ha en, jeg og. Hvilke norske butikker selger herligheten gratis? Beklager avsporingen ...

Edit: Kan man kun lade opp DS via en usb-port?
 
#13
Gah, nå klarer jeg ikke holde meg unna DS lenger. Ser ut til at jeg må ha en, jeg og. Hvilke norske butikker selger herligheten gratis? Beklager avsporingen ...

Edit: Kan man kun lade opp DS via en usb-port?
[/b]
Usb-port?
hvor har dud ette far :usikker:
Man får vel med en lader som du plugger i veggen... :blunk:

MP hunters skal anskaffes, yes.
 
#15
Jeg ble misledet av Spiderman. Alt jeg så av tilbehør til DS var noen kits med "usb-ladere". Så jeg var redd for at man kun kunne lade via tilkobling til PCen. Ser elkjøp selger DS til tusenlappen. Kan den skaffes billigere (og ny) for tiden?
 
#17
Hvis man absolutt vil trash-talke under gameplayet er det jo ikke større problem enn å kjøre konferanse på skype. De fleste med online-mulighet har jo også PC. Kan egentlig ikke skjønne det. E jo bare fire stykker på wifi og sikkert ikke engang team-play, så man behøver vel ikke bli forandre taktikk underveis. Men, dette er seriøst ett spill jeg skal skaffe meg. Antakeligvis også importere. Akkurat det er jeg litt usikker på.
 
#19
Hvordan fungerer siktestyringen på spillet? Bruker man touch-screen eller paden (eller begge deler?).
 
#20
dodraugen:

Opprinnelig skrevet av IGN
Based on the stunning 3D revision of the Metroid series by Retro Studios, Hunters features first-person action controlled largely with the DS stylus. The game also features multiplayer gameplay. Experience the ferocious first-person action of the Metroid Prime universe on the Nintendo DS. Hone your skills against a slew of enemies in single-player training modes like Regulator, Survival and Morph Ball, then put them to the test when you compete in Death Match arenas with your friends over a wireless connection. Multiple control schemes take full advantage of the touch screen, giving all gamers an ideal way to play. The top screen displays the main game action in 3D, while the bottom screen doubles as a map and as a control "mouse pad" for the stylus.