Metroid Prime: Hunters

#22
Ettersom jeg ikke har testet ut Rumble pack kan jeg ikke komme med noe svar på det spørsmålet, men jeg kan kort oppsummere mine følelser for Metroid Prime: Hunters.

Uten å ha testet Metroid Prime: Pinball kan jeg med hånden på hjertet si at ingen av spillene i Metroid serien har skuffet meg, og Metroid Prime: Hunters er intet untak. Det første som slo meg var det geniale soundtracket som med tiden har blitt et av Metroid seriens varemerker, og grafikken er også overraskende fin til å være laget til Nintendo DS. Men grafikken og soundtracket er bare en ekstremt god bonus når du begynner og spille; gameplayet er nemlig nesten like genialt og glattpolert som det er på Metroid Prime spillene på Gamecube.

Jeg har nå 62 % av Octolithene, og da jeg har testet ut multiplayer skal jeg også komme med en kort tilbakemelding på den funksjonen også. Til neste helg blir det LAN med kompiser, så jeg kommer garantert til å skrive noen korte ord da.

Alt i alt; Metroid Prime: Hunters er en av DSen sine første virkelig gode titler, og enhver med vettet i behold går til innkjøp av dette spillet umiddelbart. B)