MGS3 Snake Eater

faan hvor for kan vi ikke ha bilde sigger på forumet

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fordi folk ville brukt bilder som det der som sigg.

Bestemte meg får ikke se/lese noen spoilere, men så falt jeg for fristelsen og lastet ned e3 04 traileren. Har ikke sett den enda, er det veldig mange spoilere i den?

Du får vite bittelitt om oppdraget og du får se noen av folka i spillet, men traileren er så bra at du burde se den, når du alt har lasta den ned...

Jeg så den og sitter igjen med noen spørsmål:
-Hvor gammel var gray fox i mgs1?
-Var Raiden en klone av faren sin (ikke Solidius, men biologsike)?

Gleder meg noe helt sjukt!!

Opprinnelig skrevet av Lt Snake@16.06.2004, 12.13

Raiden er vel bilogisk skapt, han ble bare shanghaiet inn i en barne soldat unit av solidus

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av ak74u@12.05.2004, 12.35
det kommer også en MGS manga
Mener du en "introduction manga", slik som den som fulgte med MGS2? Det håper jeg, for det var en aldri så liten genistrek.

Opprinnelig skrevet av Lt Snake@16.06.2004, 12.13

Grey fox var i live under Vietnamkrigen, fordi Big Boss reddet han på den tiden fra et eller annet jeg ikke husker...

Halky

Veteran bruker ;)
Hmmm, nesten ingen av linkene dine funker :(

Forbidden

You don't have permission to access /galerias/playstation2/ps2mgs3135.jpg on this server.

Copy/paste betyr klipp og lim inn. Du må kopiere linken (marker den->høyreklikk->Kopier) lim inn i Address Bar-en (der du skrev http://www.spillegal.no)

Opprinnelig skrevet av ak74u@17.06.2004, 17.28
Raiden er vel bilogisk skapt, han ble bare shanghaiet inn i en barne soldat unit av solidus
Var en fyr som ligna i e3 04 traileren...

Grey fox var i live under Vietnamkrigen, fordi Big Boss reddet han på den tiden fra et eller annet jeg ikke husker...
Krigen blir 15 år etter spillet. Jeg håper på at Grey Fox er med i 3`ern. Det hadde vært så digg!!

edit: Rettet litt opp på feilene... :p

Vel, Vietnamkrigen spenner seg fra tidlig 60-tallet og helt til 1975, da de siste amerikanske styrkene rykket ut av landet...Så uansett kan det nok hende at Grey Fox er med..