MGS3 Snake Eater

#1
big boss ????????????????, får ikke puste noen ring 113 coming sooon arg
 
#2
Dette blir stort. Fy %&#@ som jeg gleder meg til den traileren! Vil vente på direct feed da.

Er nok ikke noe tvil om at det der er Big Boss nei.
 
#3
Opprinnelig skrevet av thagen@12.05.2004, 21.48
Dette blir stort. Fy %&#@ som jeg gleder meg til den traileren! Vil vente på direct feed da.

Er nok ikke noe tvil om at det der er Big Boss nei.
samme her gidder ikke se en somm er delt opp i 14 deler og filmet med videokamera kjemt under en derrick frakk på en pressekonferanse



omg sjekk ut CHARACTER på den nye siden til konami
 

Halky

Veteran bruker ;)
#4
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@12.05.2004, 15.24


Er ikke dette Big Boss? Legg merke til øyet...

kan det bety at vi faktisk spiller med den ekte Solid Snake likevel?
Hmm, jeg leste litt på www.Gamespot.com om det der, og de trodde det kanskje var President Johnnson eller noen andre :p Selv syns jeg det kanskje kan ligne litt på President Johnnson. Selv gleder jeg meg exstremt det kommer ut :D
 
#5
Sh** az, jeg blir gal av å se på den "coming soon". Jeg vil ha den nye MGS3 E3 traileren nå!!!

Edit 1: Lastet nettopp ned de nye filmene på ign. Har sett 1 av de 5 og må si at jeg gleder meg som f**n til dette spillet. Det ser bedre og bedre ut for hver gang det dukke opp noe nytt. Last ned, og se på dem selv. Bildet er faktisk ikke så dårlig.

Edit 2: Så nettopp på film nr 2, den var lattis. Snake kaster en granat mot en krokodille, og før den dør dukker det opp en spørsmåls tegn over hodet til krokodillen. En annen ting jeg lo av var da Snake (Hideo som som spilte) skulle snipe en vepse-bole, men drepte heller en fugl/papegøye. Snake kaster opp maten sin og, hvordan da tenker dere? Sjekk filmene da vel, det er verdt det. :D

Edit 3: Har nettopp sett på de 3 siste filmene som viste seg å være MGS3 E3 traileren. "Snake" rocker i den traileren!!! Nå venter jeg bare på direct-feeden som burde dukke opp snart!

Hvis MGS3 kommer til europa lenge etter us releasen, kjøper jeg en amerikansk PS2, eller så kjøper jeg en som er chippet. Klarer ikke å vente lenger, bare må ha det, må ha det!!!!!
 
#6




de her updated karater section på hjemme siden
 
#7
Det er nå mulig å se direct feed av E3 traileren på den offisielle siden. Desverre så kan den bare streames der, så for dere som heller vil laste ned traileren, sjekk ut denne siden her.

Traileren er helt utrolig bra, og jeg gleder meg mer enn noen gang. Nå har jeg fått min dose med MGS3 info så da skal jeg gjøre mitt beste for å holde meg unna fremover. Er jo "bare" et halvt år igjen nå.
 
#8
Opprinnelig skrevet av thagen@15.05.2004, 16.46
Traileren er helt utrolig bra, og jeg gleder meg mer enn noen gang. Nå har jeg fått min dose med MGS3 info så da skal jeg gjøre mitt beste for å holde meg unna fremover. Er jo "bare" et halvt år igjen nå.
Ooh wee!!! Jeg sa det før og sier det igjen, "Snake" rocker i den trailern og traileren er utrolig bra ja!
Uansett, nå gjenstår det bare å vente til utgivelsen, men "bare" et halvt år igjen høres ut som en evighet.
 
#9
Jeg må bare si at avataren til Snake Eater er det jeg kommer til å tenke på når jeg hører ordene "E3 2004". Fantaztizk.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Snake Eater@15.05.2004, 18.22
Ooh wee!!! Jeg sa det før og sier det igjen, "Snake" rocker i den trailern og traileren er utrolig bra ja!
Vi kan vel begynne å kalle han Big Boss nå. Var ikke noen tvil før heller, men nå er det så godt som bekreftet.

Er heller ikke noen tvil om at det er Ocelot som ung vi ser. Nå vet vi ihvertfall hvorfor han foretrekker revolvere. =]
 

Halky

Veteran bruker ;)
#11
Hmm, det er seff Ocelot som ung og navnet Ocelot blir jo også nevnt i traileren :p Men kom ikke den aller første Metal Gearen i spillet Metal Gear a?? Siden det er med en Metal Gear i dette spillet også..

Men jeg også spent på hvem de andre karakterene i spillet er, jeg syns også det er litt få hoved-karakterer med. Men spiller kommer til og rocke!! :D
 
#12
Noen andre som også la merke til at Big Boss slapp en tåre mot slutten av traileren?

Don: Kanskje Big Boss aldri klarte å stoppe/ødelegge Metal Gear'ern i MGS3? Og kanskje denne finnes i MGS4?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#13
Hmm joa godt mulig det Snake Eater, men jeg tenkte på de første Metal Gear spillene eller rettere sagt det første Metal Gear spillet. Siden man Solid Snake møter den første Metal Gear roboten i Metal Gear I. Men jeg vet i om den historien henger helt sammen med det vi får i MGS3. Og dessuten så virker Big Boss snil i MGS3, siden han jobber for US osv..
 
#14
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone+15.05.2004, 19.41-->
Hmm, det er seff Ocelot som ung[/b]
Var det ikke det jeg sa da?

<!--QuoteBegin-Don_Corleone
@15.05.2004, 20.06
Og dessuten så virker Big Boss snil i MGS3, siden han jobber for US osv..
Har vel aldri vært noen tvil om at Big Boss en gang var en patriotisk soldat som ble sett på som en helt av landet sitt. Vi får nok se hva som endret han, i MGS3.
 
#15
Skjønner hva du mener Don. Leste også et annet sted der Hideo Kojima sier at historien i MGS3 kommer til å gå litt "imot" historien til de forrige MGS spillene, altså de første. Finner jeg intervjuet igjen legger jeg ut en link her.
 
#16
Opprinnelig skrevet av ak74u@12.05.2004, 14.39



øyh krompen
Personlig synes jeg dette ligner på han Vamp fyren
fra MGS 2:SOL!
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#17
Det spillet her virker bare mer å mer låvende :tommelopp:

stilig med big boss, og Ocelot som ung. Ser ut som det blir en bra historie også i spillet.
 
#18
hum la merke til Relive memories på starten der, det styrker min terori om at snake eller otacon har brutt seg inn i USA's topphemelige militær arkiver og kommer over noen papirer om et mission som bigg boss utførte og man spiller dette, hum !
 
#20
Opprinnelig skrevet av Howie@15.05.2004, 22.29
Hu dama ser ut som Sniper Wolf.
OMG just så det herrgegud pisk meg på pungen



ballegrepet som de gjør på raiden også