MGS3 Snake Eater

#21
Opprinnelig skrevet av Snake Eater@15.05.2004, 20.16
Leste også et annet sted der Hideo Kojima sier at historien i MGS3 kommer til å gå litt "imot" historien til de forrige MGS spillene, altså de første.
Får håpe det de endrer på ikke har så mye betydning. Ganske viktig for meg at historien i spillene skal stemme med hverandre.

Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@15.05.2004, 20.06
Siden man Solid Snake møter den første Metal Gear roboten i Metal Gear I. Men jeg vet i om den historien henger helt sammen med det vi får i MGS3.
Dette kan jo forklares med at kanskje bare et håndfull personer visste om Metal Gear i MGS3, og det aldri ble offentlig viten. Eller kanskje dette er noe av den informasjonen "The Patriots" kontrollerte. Var vel ikke så vanskelig å kontrollere informasjon i 1964 som det er i dag.

Nå skal jeg se traileren en femte gang. =]


Edit: Forresten, fra Konami's nettside:

There's just so much to this TRIAL VERSION, and those who played it cannot stop playing it. Although the game won't be released for a while, there might be an opportunity for those who could not make it to E3 to play this demo in the future.

JA! Gi oss en demo!
 
#22
Opprinnelig skrevet av thagen@16.05.2004, 00.11
Edit: Forresten, fra Konami's nettside:

There's just so much to this TRIAL VERSION, and those who played it cannot stop playing it. Although the game won't be released for a while, there might be an opportunity for those who could not make it to E3 to play this demo in the future.

JA! Gi oss en demo!
Gi meg link please! :D

Edit: Glem det, fant det nå.
 
#25
Han er nok Snake's CO. Han og hun jenta gir nok Snake støtte over radio, og jeg kan tenke meg at hun vil stå for lagringen. Utover det så har jeg ikke noen teorier om hvem han er.

LocoLennon syntes vel han så noen likheter mellom han og Big Boss, så det er mulig at de er i slekt. Eller han kan være en helt vanlig CO som ikke har noen sammenheng med resten av serien i det hele tatt. Blir jo litt for dumt hvis de finner en måte å knytte alle karakterene i MGS3 til resten av serien.

Kaller bare Big Boss for Snake jeg, han har jo det kodenavnet i spillet så.
 
#27
Jeg føler at det blir litt for mange tilfeldigheter i MGS-serien, klarer de ikke å finne på noen nye roller, eller...?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#28
Jeg grisegleder meg til dette spillet. Så den traileren nå, og det skal mye til for å ruinere denne spillopplevelsen. Det eneste jeg tror jeg kommer til å savne, er å gjemme seg i cardboard boxes. Menmen...

Trykk for spoiler
<div id="46_open" style="display:none;">Fett med en ung Revolver Ocelot ihvertfall. :tommelopp:
 
#30
CO-mannen ligner på President Johnson. Kanskje det er Johnson senior? De snakker jo om en president Johnson i traileren, hvis jeg ikke husker feil.
 
#31
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@16.05.2004, 11.09
CO-mannen ligner på President Johnson. Kanskje det er Johnson senior? De snakker jo om en president Johnson i traileren, hvis jeg ikke husker feil.
Lyndon B Jonson president i USA etter Kenedy, kamerat krutsjev blir også nevnt



PS traileren er ute som en torrent på suprnova.org
 
#33
Opprinnelig skrevet av Ronin@23.05.2004, 23.24
Noen som har sendt inn bidrag til camouflage patterns konkurransen?
ja, sente inn cave-camoflague


skal se om jeg får lagt det opp til forumet så dere får se det
 
#34
sorry for dobbel postinga men jeg klarte ikke redigere inn bilde i den forje posten

nå funker det
 
#35
Hmm... Cavish! :tommelopp:
 
#36
Man får også den lange trailer en på Fileplanet som er på 323MB zippet. Du trenger bare å registrere deg som medlem, noe som er gratis. :)

Selv laster jeg den ned nå. :tommelopp:

EDIT: Utrolig, rett og slett utrolig. Har aldri gledet meg så mye til et MGS-spill, som nå. :D
 
#37
takk for linken, ikke glem å sjekk ut acid trailern på nyheter og rykter





snake eater sangen på CD som pakket inn i et LP cover, ebay here i come
 
#38
Opprinnelig skrevet av ak74u@28.05.2004, 10.38
takk for linken, ikke glem å sjekk ut acid trailern på nyheter og rykter





snake eater sangen på CD som pakket inn i et LP cover, ebay here i come
Hehe, min er på vei. :D
 
#39
Opprinnelig skrevet av Snake Eater+28.05.2004, 13.50-->
<!--QuoteBegin-ak74u
@28.05.2004, 10.38
takk for linken, ikke glem å sjekk ut acid trailern på nyheter og rykter





snake eater sangen på CD som pakket inn i et LP cover, ebay here i come
Hehe, min er på vei. :D [/b]
hvor, hvem, hva
 
#40
Opprinnelig skrevet av ak74u+28.05.2004, 15.24-->
Opprinnelig skrevet av Snake Eater@28.05.2004, 13.50
<!--QuoteBegin-ak74u
@28.05.2004, 10.38
takk for linken, ikke glem å sjekk ut acid trailern på nyheter og rykter





snake eater sangen på CD som pakket inn i et LP cover, ebay here i come

Hehe, min er på vei. :D
hvor, hvem, hva [/b]
Fra Ebay. Husker ikke navnet på selger, men han hadde 5 stykker da. Kjøpte min forrige uke for 30$ (ca 204kr). Har du lagt bud?