Microsoft Gamer's Day 2008

Kilik

Lokal moderator
#1
Banjo Kazooie 3





Viva Pinata 2





Tre spill ved navn Lips, Scene It! 2 og Ninja Blade har lekket ut på Microsofts presseside. Trolig mer info i løpet av uka

Det ryktes også at MS endelig vil vise fram sin Wii-lignende bevegelseskontroll og at den er kompatibel med Banjo.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Enig. Det så dølt og trist ut, i motsetning til Viva Piñata 2.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
3DMax -> Import Banjo'98.max -> Action.SmoothEdges -> Export

Noen følte visst det var lurt å la Banjo se ut som han gjorde i 1998, inkludert firkanta føtter, hode og ryggsekk.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#5
Kazooie i det første bildet så forøvig enda værre ut.

Jeg har spilt en del Banjo Kazooie i det siste. N64 med spill ligger igjen hjemme, men ettersom jeg har betalt for spillet før følte jeg at jeg kunne laste ned en emulator og ROM, kjøre 40"-ern og 360-håndkontrollen mot PC-en og spille like t'was 1998 (bare med trådløs kontroll og større TV). Fortsatt like morsomt er det også! :D
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#6
Det jeg liker spesielt med det spillet er hvordan temamusikken er å finne i alle områder og hvordan den glir glatt over i de forskjellige variantene som representerer hver del av slottet. Knallbra bruk av musikk, som jeg synes å huske var ganske god jevnt over.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#7
Stemmer. En fryd å bevege seg fra sumpområdet til piratstranda. Dessuten er musikken i hver verden deilig også. Stemmene til karakterene er dessuten dritmorsomme! :D
 
#9
Noen spesiell mening om Banjo's nye utseende har jeg kanskje ikke, men jeg spilte selv gjennom Kazooie og Tooie i fjor, og skal selvfølgelig ha treern.

Leste på 1Up at det skal være en unveiling i morgen.
 
#10
Synes det ser fett ut jeg. Kult at de kjører en stil med litt harde kanter på kroppen som er litt forskjelllig fra alt annet vi ser. De bildene der ser da utrolig koselige og trivelige ut, med fine farger og greier.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#11
Det virker som det er vanskelig å få til skikkelig tegneseriegrafikk i dagens superduper-HD-æra. På forrige generasjon var tegneseriegrafikk en god metode å få noe kult ut av begrenset maskinvare, i denne generasjonen virker det som om maskinvaren bringer frem begrensningene i tegneseriegrafikk. Det eneste spillet jeg har sett som virkelig får det til er Ratchet & Clank.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Er det forresten bare jeg som hele tida går surr i hvem som heter Jak, Daxter, Ratchet og Clank? Skal nevnes at jeg aldri har verken spilt eller hatt sansen for noen av dem i nevneverdig grad.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#15
Da er vel strengt talt ikke så rart da, kanskje.

Gah ... Dette lukter veldig nye-Rare da, for å si det på den måten. Kan vel kanskje sies å være århundrets beste deal av Nintendo å selge Rare like før de begynte å pumpe ut alt det kjipe. Det eneste nevneverdig anstendige de har mekket siden salget er vel ... øh ... Den Jetpac-remaken på XBLA? :/
 
#16
Er det bare jeg som syns at Banjo Kazooie ikke er noe bra den dag i dag? Jeg elsket det da jeg var en liten, ukritisk pjokk, men da jeg spilte det igjen for noen få år siden, var det kjedelig.
 

Lodin

Der Waaaah
#17
- RARE says they didn't want to make a hi res version of the old Banjo platformer.
- You create vehicles with parts you find around the levels.
- GI says their first vehicles was a 4 wheeled kart with a spring attached to the bottom that allowed them to jump things. They later found a helicopter blade that allowed their kart to fly. Later they added balloons to the vehicle and put the blade on the back and created a hovercraft.
- RARE showed them a vehicle that was a monster truck that was able to detach its chasis to become a mini bike. When the bike ramped off a cliff it revealed collapsible glider wings and started flying.
- There will be 1,600 parts including weapons that you'll be able to attach to the vehicles.
- The town is called Showdown Town.
- GI says that despite the large focus on vehicles it still features platform elements from the previous games like traditional platforming, tight rope walking and jiggy piece collecting.
- Showdown Town is 16 times larger than anything RARE has created before.
- Every level has a different intro. Nutty Acres begins with a credits spoof of 80's soap opera's like Dallas.
- Note collecting is back and will act has currency that'll allow you to bu vehicle blueprints.
- RARE says there are 15 different challenges spread across 6 different levels. There will also be side missions.

:think:
 

Lodin

Der Waaaah
#19
Veit nå ikke det. Problemet med Rareplatformere etterhvert var at all dritten man plukka opp var meningsløs. Hvis man istedet finner gunnere og annet shizz man kan bolte på jeepen sin blir det artigere. Så spørs det hva man skal gjøre med disse kjøretøya da. Forhåpentligvis mer enn å bare kjøre omkapp med Grunty (som forøvrig nå bare er et hode som flyter omkring i ei bøtte.)
 
#20
Greit, så ingen av oss liker hvordan Banjo ser ut nå ...
Men jeg sitter fortsatt på et håp at dette spillet kan bli noe bra. Selv om Rare godt kan finne på å rote dette til.

Viva Pinata 1 var forresten ikke et dårlig spill. Men tviler på at jeg vil kjøpe oppfølgeren ...