Microsofts KINECT and shizz

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Det var da vel tidlig for butthurt?
Sånn som kommer fra Sony-leiren når det viser seg at Move er akkurat det samme bare med lollipops?

Uansett, hvem er sjokkert? Selv synes jeg både "Kinect" og "Move" klinger bedre enn "Holy Fucking Christ The Wii Is Murdering Us".
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Da kan du jo glede deg til Sonys reklamer.
 
#25
Ja, jeg synes Sony sine reklamer er ganske artige for tiden så det skal jeg jammen gjøre.

Edit: Med mindre Sony har kommet med reklamer som inneholder overlykkelige familier som heier på hverandre mens de spiller Playstation Move.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Kinect og Move er det samme produktet, siktet inn mot det samme markedssegmentet, så reklamene er nok bare noen dager unna. Ikke si at du ikke så dette komme for lenge siden.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#27
Ikke si noe stygt om MS fordi konkurrenten er verre! Jeez, det må da være mulig å le av den merkelige Kinect-konferansen uten at du skal gå helt NeoGAF. (Ingen snakker om Sony ennå. Dette er Microsoft-tråden.)
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#30
Jepp. Dette er noe av det verste jeg har sett. og jeg er litt enig med "Husker ikke hvor det var jeg leste det, men samma faen", og det er jo at de prøver jo bare å gi ut wii sports og wii play spillene på nytt. Grafikken er kanskje bedre, men gameplayet er jo det samme, og stilen er helt uten sjarm. Altså. De kommer sikkert til å få noen bra spill på denne platformen, men de kunne kanskje vist noe annet en det som allerede ble vist i 2006?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Ikke si noe stygt om MS fordi konkurrenten er verre! Jeez, det må da være mulig å le av den merkelige Kinect-konferansen uten at du skal gå helt NeoGAF. (Ingen snakker om Sony ennå. Dette er Microsoft-tråden.)
Detta var du god på. Jeg prøver bare å hinte om at Sony kommer til å gjøre det samma så det er litt tidlig å blåse i venezuelaen for å heie på dem.

Har ikke giddet å sjekke verken Kinect (må sjekke hver gang jeg skal skrive det navnet, umulig å huske) eller Move forøvrig, venter med å bruke spenn på skiten til jeg ser hvilken av dem som dør først. Eller til det kommer noen spill som er verdt å ha, da.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#33
KINetic og connECT, virkelig vrient å sette sammen til ett ord det ja.

On topic: trenger å se mer spillbare greier, dette var stusselig. :( Er redd KINECT ender opp med 1-2 år med shovelware som Wii sleit med.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
KINetic og connECT, virkelig vrient å sette sammen til ett ord det ja.
Nei, det er dritlett. Problemet er at jeg tenker "kinetic" når jeg skal skrive det og da husker jeg ikke hva de slang på mot slutten der.

Denne pressekonferansen holdes ombord på S/S ALT GÅR TIL FAEN forøvrig.
 
#35
Ræserspillet så faktisk ganske bra ut (for de med bilfetsj)

Men .. hvordan funker gass/brems/gir?
 
#37
Det der var noe av det verste jeg har sett. Dritt, dritt og atter dritt. Høyoppløselige Eye Toy-spill med gimmickeffekter. Gjesp, gjesp og atter gjesp.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Metal Gear Solid Rising var høydepunktet. Kjerringa syntes tigeren så søt ut så den kommer sikkert til å selge litt til små jenter. Men ja, dette her var så vanvittig flaut. Verste var vel Ubis treningsspill som både var en skamløs ripoff av Wii Fit og demonstrerte ekstremt tydelig hvor krise dårlig oppløsning Natal har. Huff og føyke.
 

Kilik

Lokal moderator
#39
Presentasjonsmessig veldig bra. Overraskende "to the point" med lite prat og stort sett gameplay. Innholdet var dessverre ikke like imponerende. MGS Rising virker noe spennende. Den nye retningen vil nok føre til en del herlig nerdrage. Ellers lite overraskelser. Halo: Reach, Gears 3 etc. virker bare mer av det samme vi har sett tusen ganger før. Jeg klarer bare ikke å la meg fenge uansett hvor mye jeg prøver.

Kinect: Mye er skamløst stjålet fra Wii. Det eneste som fenget meg var styring av film og musikk, men det spørs om det blir vel dyrt bare for å slippe å bruke fjernkontrollen...