Microsofts KINECT and shizz

Lodin

Der Waaaah
#81
Enda en dag hvor Kinect er ubrukelig på 360 mens noen finner på no nytt og artig med det til PC. Denne gangen kombinerer noen japser kameraet, VR-briller i Hatsune Miku. :D

 

CyberK

Finner ikke på noe.
#82
Småcreepy mye av det der. Morsomt åssen den største kilden til feil later til å være at de bruker en figur med urealistiske proporsjoner.
 
#84
"Motion control gets its hardcore FPS" - Eurogamer om Heavy Fire Afghanistan.

Hardcore ? Brukte de virkelig definisjonen hardcore om dette møkkaspillet ? Hvis jeg har lyst å spille rævva on-rail shooter så kan jeg dra fram Time Crysis og bruke GunCon istedet for å peke med de skitne fingrene mine.
Jeg bare fatter og begriper ikke hvorfor det skal være så sinnsykt vanskelig å lage et FPS spill som brukes i kombinasjon med den vanlige kontrollen. Bare små enkle ting som å kunne lene seg ut fra cover ved å lene kroppen sin hadde gjort seg i første omgang. Men nei, vi brøyter vei for den stygge fetteren til Time Crisis. Excellent :doh:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#85
For en gangs skyld helt enig med Skitten D her. Lean har aldri blitt ordentlig implementert i konsollspill, hvorfor ikke bruke Kinect til det? Eller vri hodet såvidt til sidene for å se til venstre og høyre, Arma-style.
 

Lodin

Der Waaaah
#86
Det er ihvertfall planen med Forza 4. Man styrer fortsatt med ratt eller gamepad, men man kan se seg rundt og sånn med kamera og gi ordre med mikken.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#87
Sånn som man har kunnet gjøre i bil-simmer til PC i mange år. :smugdog:
 
#90
Spørsmål: Hva er egentlig artig på kjeksbox med kinect? Kjøpte den på salg for et par måneder siden, brukte den to ganger på vors og så har den støvet ned. Venter egentlig bare på Steel Batallion (skal lukke øya og tenke på denne). Dansespillene? Edens Unge?
 

Lodin

Der Waaaah
#92
Jeg syns Child of Eden var no unøyaktig dritt med den, men men. Eneste jeg har brukt den til er stemmekommandoer i Forza 4 og der funker den utmerket. Frister forsåvidt litt med Gunstringer og det derre Rise of Nightmares.
Også blir såklart Steel Battalion å eie.
Mitt egentlige håp for teknologien er at MS rafinerer den og gjør den til en innkludert del av neste Xbox. Da blir ting som stemmekommandoer en naturlig del av alle spill osv.
 
#95
Om de så får det til å funke så kan jeg ikke forestille meg at veldig mange spillentusiaster kommer til å ha lyst å bruke det..? Sikkert artig for hardkjernen å rope Fus Ro Daaa (nei gadd ikke sjekke hvordan det staves) i Skyrim fem eller seks ganger, men altså.. hvis det tar kortere tid å oppnå funksjonen med knapper så kommer folk flest til å bruke knapper.

Dance Central og Happy Action Theatre er de to tingene jeg kunne vurdert å skaffe en Kinect for, men stort sett så er ikke typen spill dem lager til dingsen veldig opp min gate.

 

Lodin

Der Waaaah
#96
Akkurat i Skyrim sitt tilfelle så kan du mappe jævla mye forskjellig dritt med Kinecten så nei, det går ikke fortere å trykke på knapper. :)
Men ja, HAT er og en ting jeg har litt lyst på.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#97
Jeg fikk Kinecten men har brukt den veldig lite, forsøkte styring i dashboard med hendene men er enklere med kontrollen og av spill har jeg bare testet no dritt som fulgte med men Dance Central er faktisk veldig morsomme saker og kan anbefales! Har Child of Eden på PS3 og Move som er bedre, har ikke testet Kinect i verken ME3 eller Skryim. Tenkte jeg ikke engang over var mulig.